PRAHA - Nová virálna reklama juhoafrickej mutácie časopisu Playboy, ktorý je známy kombináciou šteklivých fotografií a ironického humoru, si posvietila na ženské prirodzenie tentokrát z iného uhla. Vtipnou formou sa v nej podarilo dať do súvisu pánske účesy a ich vplyv na dámske zostrihy "tam dole" za posledné desaťročia.
Spot, ktorý má už 700-tisíc videní, nakrútil Jason Fialkov zo spoločnosti Egg Film a Playboy ním chce naznačiť, že sa v predchádzajúcich rokoch podieľal nielen na sexuálnej, ale aj na módnej revolúcii. Za 30 sekúnd prevedie diváka "históriou" pánskych účesov druhej polovice dvadsiateho storočia.
V roku 1962 tak Playboyom za sprievodu rockovej hudby listuje muž s obrovským három, ktorého na rovnakej stoličke v kaderníckom salóne vystrieda o dvanásť rokov neskôr muž s poznateľné kratším zostrihom. Rok 1985 sa už nesie len v znamení symbolického číra, ktoré v súčasnosti nahrádza módna plešina.