LONDÝN - Bezpečnostné kamery, ktoré monitorujú okolie 24 hodín denne, sa ukázali byť neoceniteľným nástrojom v boji proti trestnej činnosti. Niekedy však zachytia aj okamihy, ktoré ľudské srdce potešia úprimnosťou, vtipom či neočakávaným prejavom citu. A práve tie použila firma Coca Cola vo svojej novej reklame.
Klip zobrazuje napríklad ukradnutý bozk párika na lavičke v parku, zaujímavý tanček muža na ulici, či zábavné priateľské zvítanie, ktoré spočiatku vyzerá skôr ako prepad.
Za srdce dokáže chytiť situácia, keď mladík zodvihne zo zeme peňaženku a podá ju neznámej mladej žene, ktorej vypadla na chodník. Tak isto ako aj odvaha muža, ktorý v poslednej chvíli odtlačí dodávku z koľají, hoci riskuje vlastný život.
A netreba zabudnúť ani na úsmevné momenty v podobe kanadského žartíka v zamestnaní, keď kolega skončí v krabici, alebo ďalšie fascinujúce scénky z celého sveta.
Coca Cola si tentokrát zvolila za slogan 'Let's look at the world a little differently' ("Pozrime sa na svet trochu inak"), čo dosvedčuje aj dôrazom na Big Brother povahu moderného sveta. Tak či tak už štandardne je jej reklama hrejivá a ľudská.