PRAHA - Už nevedia, čím prilákať zákazníka. Istá módna značka sa dostala pod paľbu kritiky po tom, čo prekročila už i tak neustále posúvané hranice ľudskej dôstojnosti. V jej kampani sa totiž objavujú modelky a modeli s vlhkým rozkrokom.
Luxusný obchodný dom Harvey Nichols vzbudil značné pohoršenie a dostal sa pod paľbu snáď všetkých módnych kritikov. Jeho najnovšia reklamná kampaň, ktorá má za úlohu výrazne zvýšiť predaj letnej kolekcie, znechutila aj tých najotrlejších zákazníkov.
Obrovské plagáty totiž zobrazujú mladé ženy a mužov, ktorí majú na sebe oblečené nohavice mokré od vzrušenia. A od akého? No predsa z úžasných a neodolateľných zliav, ktoré značka ponúka.
Tento spôsob zviditeľnenia ale zafungoval presne naopak, píše Blesk.cz. Mnohí ľudia sa sťažujú, že čo je veľa, to je veľa, a že tentokrát sa išlo naozaj "cez mŕtvoly". "Mám rada tento obchod, ale ich reklama ma úplne odradila od nakupovania. Už tam nikdy nevleziem!" alebo: "To je tá najhoršia reklama, čo som kedy v živote videla!," diskutujú horlivo na internete.
Hovorca značky Harvey Nichols sa bráni. "Cieľom kampane bolo podporiť náš letný predaj a jediné, o čo nám išlo, bolo zachytiť vzrušenie vtipnou a odľahčenou formou. Rozhodne sme nechceli nikoho pohoršovať," uviedol.
Jeho slovám sa však dá uveriť len veľmi ťažko. Naozaj si spomínaná firma myslí, že žena s mokrým fľakom medzi nohami je práve to, čo donúti ľudí zájsť od jej obchodu?