O2 opäť búra pravidlá na mobilnom trhu. O2 Paušál prináša bonus na telefón bez viazanosti a neobmedzené SMS do všetkých sietí.
O2 prináša nový produkt pre rezidenčných zákazníkov – O2 Paušál. Rovnako ako predchádzajúce ponuky, aj táto ponuka rúca zaužívané pravidlá na mobilnom trhu. Zároveň ostáva verná myšlienke neviazať zákazníkov kvôli kúpe mobilného telefónu alebo kvôli výhodným cenám volaní. O nových možnostiach a výhodách nového produktu, O2 Paušál, sme sa porozprávali s hovorkyňou O2 Martinou Jamrichovou.
Prečo sa nový program volá tak jednoducho - O2 Paušál?
Jednoduchosť názvu O2 Paušál vychádza z jeho celkovej podstaty. Je jednoduchý. Hneď na prvý pohľad sú vám jasné všetky jeho výhody. Názov vyplýva samozrejme aj z firemnej stratégie, ktorá odzrkadľuje požiadavky zákazníkov, ktorí u nás dlhodobo oceňujú jednoduché, transparentné a férové ponuky.
Skutočne pripravujete ponuky podľa želaní zákazníkov?
Áno, skutočne. Faktom je, že sme si vypočuli to, čo od nás zákazníci požadujú a v maximálnej možnej miere sme sa to snažili naplniť. Držíme sa transparentnosti, jednoduchosti, nenútime k viazanosti, pribalili sme mobilné zariadenie, a to všetko za výhodnú cenu.
V čom spočíva najväčšia výhoda nového paušálu?
Budem sa opakovať, ale nový paušál je skutočne transparentný, jednoduchý, bez skrytých podmienok a chytákov. Sú to zásady, ktorými sa riadime pri všetkom, čo robíme a našim zákazníkom prinášame. Nový paušál je jasný, cenovo výhodný aj s telefónom, a to všetko bez viazanosti.
Znamená to, že ponúkate to čo konkurencia?
Z pohľadu zákazníka to vlastne znamená to isté. K svojmu paušálu získate od nás aj telefón. Ale na rozdiel od konkurencie u nás nájdete naše zásady uvedené do praxe. Uvediem pár príkladov. Náš zákazník vždy vie koľko platí za službu a koľko za telefón. Cenu telefónu totiž neskrývame do ceny služby. Zároveň to znamená neviazanú službu a náš zákazník sa môže kedykoľvek rozhodnúť pre iný typ služby v závislosti od jeho potrieb alebo od momentálnych finančných možností. Zákazníkov nikdy nebudeme trestať žiadnymi pokutami, ani extra poplatkami za ukončenie či zmenu služby.
Držíte sa vždy pevne svojich zásad?
Áno. Bez výnimky. Keď ponúkame nekonečné SMS, myslíme tým naozaj neobmedzené množstvo SMS posielaných kedykoľvek, do ktorejkoľvek siete na Slovensku. Rovnako je to aj s telefónom bez viazania na paušálne služby či výhodnými volaniami do všetkých sietí na Slovensku, ako aj do ďalších šiestich krajín Európy. Keď hovoríme o výhodných volaniach, nemusí sa zákazník pozerať na hodinky, rovnaké ceny totiž platia počas celého dňa, sedem dní v týždni.
Konkurencia však tiež propaguje „nekonečné“ paušály, v čom je rozdiel?
Rozdiel je v prvom rade v skrytých podmienkach u konkurencie a v pravidlách. My skutočne považujeme nekonečno za nekonečno. V našom cenníku sa určite nedočítate, že nekonečno trvá 3000 minút a len vo vlastnej sieti. Jednoducho, malé písmená, ktoré nanovo definujú tieto pojmy, v našich cenníkoch zákazníci nenájdu. To čo povieme, u nás naozaj platí.
Čo od nového paušálu očakávate?
Pri každom programe ideme vlastnou cestou. Zbúrali sme zaužívané pravidlá na mobilnom trhu a naše produkty ponúkajú zákazníkom presne to, čo si vyžiadali. Platia u nás len za to, čo naozaj potrebujú alebo si vybrali, môžu slobodne meniť svoju službu kedykoľvek podľa svojich potrieb. Okrem toho náš netradičný prístup k zákazníkom v predajniach so špeciálne vyškolenými O2 Guru predajcami zabezpečuje dokonalý komfort pri hľadaní ideálneho riešenia. A to navyše zdarma a pre všetkých. Toto všetko nás dostáva bližšie k našim zákazníkom, ktorí sú trvale najspokojnejšími zákazníkmi spomedzi všetkých operátorov na trhu. Samozrejme našim cieľom je tento stav udržať a preto sa nebojíme byť blízko a počúvať.
Viac informácii nájdete na stránke www.pausal.o2.sk