BRATISLAVA - Spoločnosť Slovak Telekom, minuloročný víťaz najlepšieho stánku a firmy Národných Dní Kariéry, predstaví na tohtoročnom veľtrhu práce v Bratislave okrem zaujímavého sprievodného programu aj nové voľné pozície na odborné stáže pre študentov vysokých škôl.
„Študentom chceme ponúknuť možnosť získať praktické skúsenosti. Stážisti majú šancu vypracovať sa a stať sa našimi zamestnancami,“ hovorí výkonná riaditeľka pre ľudské zdroje spoločnosti Slovak Telekom Petra Berecová. Odborná stáž trvá 6 až 12 mesiacov a motivovaným študentom dáva možnosť pracovať na reálnych projektoch a úlohách v oblasti ich zamerania. Momentálne je do programu zapojených niekoľko študentov. Michaela Sliacka, ktorá stážuje v oblasti projektového riadenia, hovorí: „Na stáži v Slovak Telekome som videla možnosť uplatniť moje teoretické vedomosti, naučiť sa niečo nové, zistiť, aké je to v praxi a či by som sa tomuto smeru chcela venovať aj v budúcnosti. Firma ma príjemne prekvapila, nielen pracovným prostredím, ale aj rozsahom poznatkov, ktoré som nadobudla za krátky čas v spoločnosti.“ Stáž je neplatená, študent dostane príspevok na dopravu a stravu, ako aj možnosť zúčastniť sa interných vzdelávacích školení a zaujímavých biznis mítingov. Aktuálny prehľad voľných pozícií prevažne v oblasti IT a marketingu nájdete tu.
V rámci dlhodobej podpory študentov ponúka Slovak Telekom vysokoškolákom aj možnosť získať konzultanta k diplomovej práci a žiaci stredných škôl sa môžu zúčastniť špecializovaných prednášok či exkurzií priamo v technologických zariadeniach spoločnosti.
Telekom sa zúčastňuje pracovných veľtrhov pre mladých pravidelne. Na tohtoročných Národných Dňoch Kariéry sa predstaví stánkom so šachovnicou a mottom - Rozohraj šachovú partiu svojej kariéry, si na ťahu!. Spoločnosť chce týmto vyzvať študentov, aby spravili niečo pre seba a získavali skúsenosti z praxe už počas štúdia. Návštevníci majú možnosť navštíviť stánok spoločnosti počas dvoch dní (8.-9. marca 2012) a získať tak cenné informácie, ako a kde sa môžu uplatniť v rámci spoločnosti, prekonzultovať aktuálne otvorené pracovné pozície či sa prihlásiť na odbornú stáž. V stánku ich tiež čaká niekoľko zaujímavých hlavolamov a súťaží, za ktorých úspešné absolvovanie získajú ceny.
O spoločnosti Slovak Telekom, a. s.
Spoločnosť Slovak Telekom je najväčší slovenský multimediálny operátor s dlhoročnými skúsenosťami a zodpovedným prístupom k podnikaniu. Svoje produkty a služby ponúka jednotlivcom, domácnostiam i firemným zákazníkom prostredníctvom pevnej i mobilnej telekomunikačnej siete. Na trh prináša medzinárodné poznatky, inovatívne riešenia a najnovšie technologické trendy.
Spoločnosť Slovak Telekom, a. s., je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group. Jej majoritným akcionárom je spoločnosť Deutsche Telekom AG s 51 % podielom akcií. Slovenská republika zastúpená Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky vlastní 34 % akcií a Fond národného majetku Slovenskej republiky 15 % akcií.
Zodpovedné podnikanie Telekomu v roku 2011
Telekom zorganizoval na Magio pláži celotýždenné podujatie Nesieme zodpovednosť. Návštevníkom spríjemňovali posedenie sprievodné aktivity, ktoré ich vtiahli do sveta znevýhodnených, súčasného umenia či odhalili tajomstvá posunkového jazyka. Spoločnosť sa stala partnerom piesne Zvukoprázdno od skupiny Desmod, aby podporila komunitu Nepočujúcich a priblížila ich svet verejnosti. K piesni vznikol aj videoklip, v ktorom si zahral nepočujúci herec. Šesťdesiat pracovníkov v Telekom Centrách si osvojilo základy posunkového jazyka. Pripojili sa k 160 už vyškoleným predajcom. Spoločnosť už po piatykrát otvorila vzdelávací grantový program pre Nepočujúcich, ktorí chcú začať podnikať a zorganizovala kurz marketingových zručností pre existujúcich podnikateľov s týmto znevýhodnením. Telekom začal prostredníctvom videí na www.nepocujucipodnikatelia.sk predstavovať verejnosti úspešných nepočujúcich podnikateľov. Spoločnosť zároveň už po niekoľkýkrát realizovala bezplatný kurz základov posunkového jazyka pre verejnosť. Prostredníctvom firemného dobrovoľníctva darovali zamestnanci spoločnosti spolu s ďalšími partnermi v Klube firemných darcov spolu až 90 litrov krvi. Zamestnanci Telekomu sa zapojili do projektu Hlavy pomáhajú, kde svojimi vedomosťami pomohli vybranej neziskovej organizácii. Z Nadačného fondu Telekom pri Nadácii Intenda bolo v roku 2011 podporených spolu 44 projektov v celkovej sume 160 000 €.