BRATISLAVA - Spolu so vstupom reťazca Cinema City na slovenský trh multiplexov a v súvislosti s procesom rebrandingu otvorila spoločnosť New Age Advertising (NAA) svoju pobočku v Bratislave. New Age Advertising (NAA) je nezávislá divízia spoločnosti Cinema City špecializujúca sa na ponuku a predaj reklamy v kinách. NAA je v súčasnosti lídrom na trhu kinoreklamy v 4 krajinách strednej Európy.
Na Slovensku bola New Age Advertising založená po prevzatí reťazca Palace Cinemas spoločnosťou Cinema City, najväčším reťazcom multiplexov v strednej Európe a tretím najväčším prevádzkovateľom kín v Európe. Slovenskí milovníci kina môžu navštevovať filmové predstavenia v troch multiplexoch Cinema City v Bratislave, kde v 29 kinosálach nájde miesto v pohodlných sedadlách až 5500 divákov.
Na čele slovenskej pobočky New Age Advertising pôsobí Media Sales & Marketing Manager Eva Palkovičová, ktorá pracuje v oblasti kinoreklamy od roku 2004. „Práca pre spoločnosť Cinema City a medzinárodné skúsenosti NAA na trhu kinoreklamy nám umožnia vytvorenie ponuky prispôsobenej marketingovým potrebám našich klientov a implementáciu nástrojov efektívnejšej komunikácie so zákazníkom. Tento prístup je veľmi cenný najmä pre firmy pôsobiace na Slovensku, ale aj na ďalších trhoch v našom stredoeurópskom regióne,“ uviedla Eva Palkovičová. „Naše pracoviská v Prahe a Bratislave úzko spolupracujú, vďaka čomu si naši klienti môžu súčasne objednávať reklamné kampane na Slovensku aj v Čechách,“ uviedol Martin Kopecký, Country Manager New Age Advertising pre Českú republiku a Slovensko.
Spoločnosť bola založená v roku 2002 ako exkluzívny predajca kinoreklamy v rámci siete kín Cinema City. New Age Advertising ponúka najmodernejšie formy reklamy využívajúce najlepšie vybavenie na premietanie reklamných spotov klientov a v priestoroch kinosál ponúka rôzne možnosti reklamy „mimo plátna“. NAA má v súčasnosti v ponuke takmer 1000 kinosál na Slovensku, v Českej republike, Poľsku, Maďarsku, Rumunsku a Bulharsku.