NEW YORK - Ak dôjde na rozmery telesného údu, ktorý si muži porovnávajú zrejme najčastejšie, potom sa často hovorí, že na veľkosti nezáleží. Avšak pokiaľ ide o novú značku luxusných prezervatívov, s ktorým dobýva trh americký výrobca, potom na veľkosti rozhodne záleží - teda na veľkosti peňaženky.
Za krabičku s 12 kusmi kondómov značky Naked totiž zaplatíte 56 dolárov (cca 49 eur), teda zhruba päťnásobok bežnej ceny, napísal denník New York Post.
Globálny trh s kondómami odhadom generuje zhruba tri miliardy dolárov ročne, k čomu Američania prispievajú asi 500 miliónmi dolárov. Podľa štatistík je však kondóm použitý priemerne len pri jednom z troch pohlavných stykov medzi Američanmi nežijúcimi v trvalom partnerstve, a teda toto priemyselné odvetvie stále má priestor k rastu. Na to v posledných rokoch zareagovala celá rada spoločností snažiacich sa ponúknuť nové, a často aj luxusnejšie produkty, než bežnú profylaxiu.