Tri zo štyroch veľkých retrospektívnych módnych prehliadok má už Lýdia Eckhardt za sebou. Po Martine, Košiciach a Banskej Bystrici ju ešte čaká 19. mája „finále“ v Bratislave.
Módny salón Lýdie Eckhardt si práve v máji pripomína 20 rokov fungovania, pri tej príležitosti usporiadala jeho majiteľka prehliadky, na ktorých spomína na to najlepšie z minulosti, predstavuje svoje aktuálne modely a ponúka aj unikátnu future show. To všetko s pomocou ľudí, s ktorými spolupracuje rada, dlho a pravidelne. Napríklad aj s moderátorkou Jarmilou Lajčákovou-Hargašovou - tá uvádza všetky súčasné prehliadky, dokonca v šatách, ktoré mala prvýkrát na sebe v roku 1996. „Aj dnes ich bez problémov oblečie,“ teší sa Lýdia Eckhardt. „Moderuje v nich prvý vstup, no pri záverečnej klaňačke ich už má na sebe jej dcéra Vanesa. Aj tá kedysi u mňa začínala ako moja prvá detská modelka.“
Prehliadky sú koncipované ako konfrontácia minulosti s prítomnosťou – na záberoch zo začiatkov fungovania salónu vidno Jara Bekra, Roba Opatovského, Mishu, či prvú Lýdiinu modelku Inge Bezákovú v modeloch spred desiatich či pätnástich rokov, vzápätí prichádzajú na pódium v najnovších oblekoch či šatách.
Návštevníci majú možnosť vidieť aj kolekciu šiat, v ktorých sa predstavili finalistky súťaže Miss Slovensko v rokoch 1996 až 2005. „Aj Jana Keketi opäť predvádza model, v ktorom bola na Miss World pred takmer desiatimi rokmi,“ dodáva Lýdia Eckhardt. Medzi modelkami nechýbajú ďalšie finalistky súťaže krásy z minulých rokov – Simona Slobodníková, či Katarína Holáňová – ani obľúbená Lýdiina modelka Mara Lukama známejšia ako Maruška. Rolu modeliek ponúkla Eckhardt aj dvom onkologickým pacientkám, na bratislavskej prehliadke môžu hostia prispieť aj do zbierky určenej pre onkológiu.
Exkluzívnym partnerom módnych prehliadok Lýdie Eckhardt je spoločnosť Olympic Casino Slovakia, generálnymi partnermi sú Hubert J.E. Sereď, Salt System a produkčný dom Forza, hlavnými partnermi VÚJE, hotel Turiec, Max Factor, Budamar Logistics. Partnermi sú spoločnosti Moloko, CUBE, Matrix, Luxury Time A, mesto Bratislava, STARZ, Team Taxi, Liquid Based Cytology, Roche a T Systems. Modelky majú obuté topánky z kolekcie Humanic Leto 2011.Jemné, svieže a neobyčajne ženské modely dokonale zvýraznia nielen krásu modeliek ale aj jedinečnosť modelov módnych kolekcií. Vlasovú show pripravili kaderníci zo salónu Luxury Time pod Timei Tungli Vorosovej
Mediálnymi partnermi prehliadok sú Rádio Európa 2, STV, TA3, Zdravie, Glanc.sk, Báječná žena, Šarm, Plus jeden deň, Emma, Beauty and Woman, Brejk, Firma/Siesta, Entrez a F&P Media.