LONDÝN/BRATISLAVA - Keď Michael a Jackie Espleyovci z Coventry zistili únik vody, domnievali sa, že opravárom práca nepotrvá dlhšie ako pár hodín. Netušili, že to dopadne ako pointa z vtipu, ktorý ich vôbec nerozosmial. Na odstránenie závady bolo treba 13 robotníkov, 8 návštev a 20 dní.
Prvý pracovník vodárenskej spoločnosti prišiel 7. apríla a nasprejoval problematické oblasti modrou farbou.
Pri ďalšej príležitosti Espleyovcom nasťahovali do domu bariéry, 20. apríla dvaja muži rozkopali cestu a vymenili ventil. V ten istý deň ďalší dvaja vyplnili dieru.
O deň neskôr dvaja prezreli priestor a pripravili ho na povrchové úpravy, ktoré prišla vykonať dvojica na ďalší deň, ale nemala dostatok materiálu.
26. apríla si muž prišiel vziať bariéry, ale musel odísť s prázdnymi rukami, keď zistil, že úloha nebola dokončená. Problém konečne vyriešili 27. apríla, keď ďalší dvaja pracovníci oblasť vyasfaltovali.
Pár teraz obvinil spoločnosť z vyhadzovania peňazí do kanála a chcú, aby zmenila spôsob fungovania.
"Nie sú to ľudia, ktorí prišli urobiť prácu, boli fantastickí, ale systém je nanič. Čo je horšie, že zamestnanci to vedia. Musí to byť pre nich frustrujúce," uviedol Michael.
Podľa hovorcu vodárenskej spoločnosti je jej cieľom poskytovať najlepšie služby zákazníkom kedykoľvek, keď majú problém a odstrániť ho čo najrýchlejšie. "Niekedy to môže byť niekoľko výjazdov, ale našou prioritou je obnovenie služieb."