Ilustračné foto (Zdroj: Jupiterimages)
WASHINGTON - Čoraz viac amerických podnikov, ktoré chcú získať a udržať si kvalifikovaných pracovníkov, ponúka svojim zamestnancom novú sociálnu výhodu: zdravotné poistenie pre ich štvornohých miláčikov, napísala agentúra AFP.
Veľké firmy, ako sú Google, Home Depot, Disney, banka HSBC či AOL a eBay, ponúkajú svojim zamestnancom zdravotné poistenie pre psa alebo mačku. Tento sektor zažíva širokú expanziu v čase, keď prudko narastajú poplatky u veterinárov.
"V Googli ponúkame možnosť poistenia pre domáce zvieratá, pretože Google chce pomáhať svojim zamestnancom, aby ich život bol zdravší. Vieme, že ich miláčikovia môžu mať v ich živote významné miesto a že rovnováha medzi prácou a súkromným životom je zásadne dôležitá pre dobré pracovné výsledky , "zdôrazňuje hovorca Googlu Jordan Newman.
"Poistenie pre zvieratá je pre firmy málo finančne náročný spôsob, ako prilákať a udržať si zamestnancov," vyhlasuje David Lummis, expert na trh marketingovej firmy Packaged Facts.
V Spojených štátoch už približne desaťročie predaj poistenia kryjúceho náklady na veterinárnu starostlivosť výrazne rastie. Tento rok bolo spracovaných viac ako milión poistných zmlúv, dvakrát viac ako v roku 2002, konštatuje Lummis.
"V Googli ponúkame možnosť poistenia pre domáce zvieratá, pretože Google chce pomáhať svojim zamestnancom, aby ich život bol zdravší. Vieme, že ich miláčikovia môžu mať v ich živote významné miesto a že rovnováha medzi prácou a súkromným životom je zásadne dôležitá pre dobré pracovné výsledky , "zdôrazňuje hovorca Googlu Jordan Newman.
"Poistenie pre zvieratá je pre firmy málo finančne náročný spôsob, ako prilákať a udržať si zamestnancov," vyhlasuje David Lummis, expert na trh marketingovej firmy Packaged Facts.
V Spojených štátoch už približne desaťročie predaj poistenia kryjúceho náklady na veterinárnu starostlivosť výrazne rastie. Tento rok bolo spracovaných viac ako milión poistných zmlúv, dvakrát viac ako v roku 2002, konštatuje Lummis.