(Zdroj: SITA)
NEW YORK – Mesto New York začalo novú reklamnú kampaň zameranú na homosexuálov. Tamojší magistrát dúfa, že tak podporí turistiku. Príjmy z nej by mali pomôcť znížiť mestský deficit 4 miliardy dolárov.
V minulom roku mesto navštívilo 47 miliónov turistov a utratili tam neuveriteľných 30 miliárd dolárov. Gayovia a lesbičky sa na týchto číslach podieľali desiatimi percentami. No tento rok mesto očakáva pokles cestovného ruchu.
NYC & Company utratila za reklamnú kampaň nazvanú „Dúhová púť“ z peňazí daňových poplatníkov 190-tisíc dolárov. Celkové náklady sa však môžu vyšplhať až na dva milióny dolárov.
Kampaň prichádza v čase, kedy sa príjmy mesta pre globálnu ekonomickú krízu prudko znížili. Mnoho ľudí ruší tohtoročné plány na dovolenku alebo ju budú tráviť v blízkosti domova. Kampaň má zdôrazniť povesť New Yorku ako turistickej destinácie priateľskej k homosexuálom. Objaví sa od špecializovaných internetových stránok až po stĺpy verejného osvetlenia.
New York je medzi homosexuálmi v USA najobľúbenejší turistický cieľ. Vyhľadávajú ho aj ako vítaný cieľ služobných ciest. Za New Yorkom je v rebríčku popularity Las Vegas a San Francisco, napísala agentúra AP.
NYC & Company utratila za reklamnú kampaň nazvanú „Dúhová púť“ z peňazí daňových poplatníkov 190-tisíc dolárov. Celkové náklady sa však môžu vyšplhať až na dva milióny dolárov.
Kampaň prichádza v čase, kedy sa príjmy mesta pre globálnu ekonomickú krízu prudko znížili. Mnoho ľudí ruší tohtoročné plány na dovolenku alebo ju budú tráviť v blízkosti domova. Kampaň má zdôrazniť povesť New Yorku ako turistickej destinácie priateľskej k homosexuálom. Objaví sa od špecializovaných internetových stránok až po stĺpy verejného osvetlenia.
New York je medzi homosexuálmi v USA najobľúbenejší turistický cieľ. Vyhľadávajú ho aj ako vítaný cieľ služobných ciest. Za New Yorkom je v rebríčku popularity Las Vegas a San Francisco, napísala agentúra AP.