MIAMI – Koncom roka prichádza obdobie, keď sa chcú spoločnosti zavďačiť svojim verným zákazníkom. Talianska firma Pirelli, ktorá je okrem iného aj jediným súčasným dodávateľom pneumatík pre monoposty F1, pripravila kalendár pre budúci rok. Prichádza veľká zmena, ktorú určite neoľutujete. Každá stránka ponúka pohľad na zvodné krivky mužských aj ženských modelov.
Kalendár od talianskej spoločnosti Pirelli, ktorý je známy aj ako "The Cal", začal písať svoju históriu už v roku 1964. V tom čase britská pobočka hľadala marketingovú stratégiu, ktorá by pomohla spoločnosti odlíšiť sa od konkurencie. Za toto obdobie prešlo jeho stránkami nespočetne veľa modelov a modeliek, pričom prekročilo výrobu magického čísla 50.
Fotky na pobreží
Tohtoročná výroba pre rok 2025 je už v 51. v poradí. Ponúka však diametrálne iný pohľad, ako tomu bolo počas roku 2024. CNN uvádza, že nový kalendár by sa dal opísať ako "výhľad na Atlantický oceán z pláže posiatej bielym pieskom, na ktorej pózujú polonahé zvodné telá".
V novom kalendári sa môžeme tešiť na zvodné telá Simone Ashleyovej, Naomi Campbellovej, Cindy Crawfordovej či britskej modelky Kate Mossovej. O výrobu sa postarali svetoznámi fotografi Terence Donovan, Herb Ritts či Richard Avedon. Kolekcia pre budúci rok nesie heslo "Osviežiť a odhaliť". Kladie dôraz na odhalené telo.
Dokonalé telá modelov a modeliek zakrývajú mnohokrát len rekvizity, na ktoré natrafíme v prírode. Fotky sú spracované v odtieni sivej, ale aj s farebným nádychom či sýtym zobrazením. Je to opak oproti minuloročnej výrobe "Timeless", kde sa výraznejšia paleta farieb nahradila miernejšou.
Fotograf aj model
Fotograf Ethan James Green mal v projekte, ktorý sa konal v Miami, dve úlohy. Okrem fotenia bol aj samotným modelom. Ako povedal, súčasťou takéhoto projektu, kde si to vyskúšal na obidvoch stranách, bol už po tretí raz.
"Keď sa nachádzate pred objektívom, ste veľmi zraniteľný. Je to úplne iný pocit ako stáť za ním. Pre tento projekt bolo preto veľmi dôležité, aby sa všetci cítili pohodlne. Povedal by som, že modeling, z mojich mladších čias ma na takéto projekty už pripravil," zhodnotil Green s tým, že neexistuje lepší spôsob, ako byť viac sám sebou, keď pred objektívom odhaľujete svoju nahotu. Riaditeľkou a konzultantkou celého projektu bola bývalá módna riaditeľka amerického Vogue Tonne Goodmanová.