BRATISLAVA - Čínski pasažieri odmietli vystúpiť, keď ich let zrušili pre zlé počasie a v lietadle strávili celú noc.
Cestujúci nastúpili do lietadla o ôsmej hodine večer miestneho času, mali cestovať z Pekingu do pobrežného mesta Yantai. Po trojhodinovom meškaní však letecká spoločnosť zrušila let.
"Dvesto pasažierov vystúpilo, avšak pani Ši a 52 ďalších cestujúcich odmietli opustiť lietadlo. Pani Ši uviedla, že sa spolu s kolegami musí urgentne dostať na obchodné stretnutie do Yantai, veľmi sa ponáhľa a zrušenie letu je pre nich neakceptovateľné," uviedli noviny Beijing Morning Post.
Riešenie sa našlo až o tretej hodine nadránom, keď im letecká spoločnosť ponúkla náhradný let. Ten však odlietal z Pekingu až o 7.30 ráno. Cestujúci tak 12 hodín čakali v lietadle, ktoré odmietli opustiť.
"Pasažieri uviedli, že počas čakania im posádka poskytovala neustály servis. Letušky im ponúkali jedlo a nápoje," napísali čínske noviny. Tamojšie médiá často uverejňujú správy o hrubo sa správajúcich cestujúcich, ktorí odmietnu opustiť meškajúce lietadlo a pri meškaní zažívajú nekontrolovateľné výbuchy zlosti.
Články však mnohokrát kritizujú aj letecké spoločnosti, ktoré neposkytujú cestujúcim dostatočné informácie o meškaní. Úroveň leteckých služieb vzbudzuje v súvislosti s pripravovanými Olympijskými hrami v čínskom Pekingu, obavy.
"Dvesto pasažierov vystúpilo, avšak pani Ši a 52 ďalších cestujúcich odmietli opustiť lietadlo. Pani Ši uviedla, že sa spolu s kolegami musí urgentne dostať na obchodné stretnutie do Yantai, veľmi sa ponáhľa a zrušenie letu je pre nich neakceptovateľné," uviedli noviny Beijing Morning Post.
Riešenie sa našlo až o tretej hodine nadránom, keď im letecká spoločnosť ponúkla náhradný let. Ten však odlietal z Pekingu až o 7.30 ráno. Cestujúci tak 12 hodín čakali v lietadle, ktoré odmietli opustiť.
"Pasažieri uviedli, že počas čakania im posádka poskytovala neustály servis. Letušky im ponúkali jedlo a nápoje," napísali čínske noviny. Tamojšie médiá často uverejňujú správy o hrubo sa správajúcich cestujúcich, ktorí odmietnu opustiť meškajúce lietadlo a pri meškaní zažívajú nekontrolovateľné výbuchy zlosti.
Články však mnohokrát kritizujú aj letecké spoločnosti, ktoré neposkytujú cestujúcim dostatočné informácie o meškaní. Úroveň leteckých služieb vzbudzuje v súvislosti s pripravovanými Olympijskými hrami v čínskom Pekingu, obavy.