BRATISLAVA/LONDÝN - Nízkonákladová letecká spoločnosť Ryanair v piatok predstavila novinky, ktoré majú priniesť zlepšenie jej zákazníckeho servisu. Učinila tak na základe spätnej väzby, ktorú dostala na webovej stránke od svojich klientov. Aerolinky potvrdili, že uvedené zmeny plánujú zaviesť do konca marca 2014.
1. Od 1. novembra bude z rezervačného systému na webových stránkach ryanair.com odstránený bezpečnostný kód tzv. “Recaptcha”.
2. Od 1.novembra si budú môcť klienti, ktorí si rezervujú letenky priamo na stránkach ryanair.com, (t.j. nie cez cestovné kancelárie alebo iným spôsobom), do 24 hodín od okamihu ich pôvodnej rezervácie opraviť prípadné drobné chyby ako pravopis či meno.
3. Od 1. novembra bude Ryanair prevádzkovať "tiché lety", a to pred 8 hodinou ráno a po deviatej hodine večer. Počas nich nebudú klienti rušení hláseniami a taktiež sa stlmia svetlá, aby si zákazníci mohli pokojne zdriemnuť.
4. Od 1. decembra Ryanair umožní cestujúcim zobrať si na palubu aj druhú príručnú tašku, nie však väčšiu ako 35 x 20 x 20 cm.
5. Od 1. decembra sa poplatok za opätovné vydanie palubného lístka zníži zo 70 na 15 eur. Platí to však iba pre tých, ktorí už absolvovali on-line check-in.
6. Od 5. januára klesne poplatok za štandardnú batožinu zo 60 eur na 30 eur pri odbavovacom pulte a zo 60 na 50 eur pri odletovej bráne.
"Ide o prvé z radu vylepšení zákazníckych služieb, na ktorých Ryanair aktívne pracuje, aby sme zlepšili prístup k našim letom a urobili ich ešte príjemnejšími pre milióny našich zákazníkov," uviedla šéfka služieb zákazníkom Caroline Greenová.