BRATISLAVA – Aj keď sú župné voľby naplánované na november, v Bratislave je už kampaň v plnom prúde. Posledným, kto sa do nej zapojil, je exminister kultúry Daniel Krajcer. V hlavnom meste sa už objavili aj prvé bilbordy, podľa ktorých je vidieť, že si dokáže robiť vtípky aj sám zo seba. Vsadil totiž na svoj „veľký“ nos.
Voličov chce osloviť reklamnými pútačmi so sloganom „Ľuďom rozumiem, mám na to nos“ s pozadím hradu Devín. Exminister považuje projekt renovácie viacerých slovenských hradov za jeden z najväčších úspechov jeho pôsobenia v bývalej vláde.
"Môžem potvrdiť, že ide o autentickú fotografiu, nebolo ju treba dodatočne upravovať :) Môj nos nezvykne sklamať, cítim, že šance sú reálne. Aj keď to nebude ľahký súboj," povedal pre Topky.
Bilbordy ešte obsahujú aj slovnú hračku Kraj-cer, keďže sa bude voliť budúci predseda Bratislavského kraja. Mohlo by sa však stať, že sa táto tvorivá línia obráti proti nemu a napokon bude musieť povedzme "odísť s dlhým nosom".
Krajcer však aj tak zrejme verí, že bude podobne úspešný ako niektorí známi nosáči z iných brandží. Ako napríklad na Slovensku Milan Lasica, v Čechách Bolek Polívka, či vo svete Jean Reno a Gerard Depardieu.
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%