BRATISLAVA - Pláž s najkrajším výhľadom na Bratislavu, na pravom brehu Dunaja. To je obľúbená Magio pláž, ktorá bola už štvrtý rok za sebou neodmysliteľnou súčasťou leta v Bratislave a atraktívnym miestom pre oddych, šport i zábavu. Dôkazom toho je rekordných 143 tisíc návštevníkov, ktorí na pláž zavítali tento rok.
Magio pláž bola otvorená od 25. mája do 1. septembra 2010, kvôli nepriazni počasia 10 dní úplne alebo čiastočne uzavretá. Napriek tomu ju navštívilo doteraz najviac návštevníkov. Na 25 300 štvorcových metroch tu našli pravú letnú atmosféru s nádychom kalifornských pláží takmer v centre hlavného mesta. Pláž sa niesla aj vo futbalovom duchu a počas tohtoročných majstrovstiev sveta sa vďaka digitálnej televízii Magio stala obľúbeným miestom na sledovanie zápasov najmä slovenskej futbalovej reprezentácie.
Magio pláž však patrila najmä aktívnemu relaxu. K dispozícii boli tri ihriská pre plážový volejbal a jedno pre plážový futbal, verejnosť si na nich zahrala spolu viac ako 3 200 hodín. Obľube návštevníkov sa tešil aj bedminton, stolný tenis či šípky. Pre tých, ktorí si chceli na pláži oddýchnuť, bolo k dispozícii 400 ležadiel, 680 miest na sedenie v dvoch baroch, bufet so širokým sortimentom studených i teplých jedál.
Aktuálne prebieha demontáž pláže, odvoz piesku a v najbližších dňoch sa začne s urovnávaním povrchu a revitalizáciou Tyršovho nábrežia, v rámci ktorého bude vysiata aj nová tráva. Všetky práce budú ukončené v priebehu októbra a priestor bude odovzdaný mestskej časti.
Magio pláž 2010 sa zaradila k najúspešnejším projektom spoločnosti Slovak Telekom. Opäť sa stala vyhľadávaným miestom nielen pre aktívny relax, ale aj príjemné stretnutia na brehu Dunaja, a to aj vďaka Magistrátu Hlavného mesta SR Bratislavy a partnerom pláže, spoločnostiam Eset, MasterCard, Západoslovenská energetika, Fiat, Institute of promotion, Adidas, Hansgrohe, Rainbow, The Bridge, Ostrov Maranona a mediálnym partnerom TV Markíza, Rádio Expres a Zoznam.sk.