LOS ANGELES - Luxusná značka Balenciaga vytočila jednu zo svojich najvýraznejších tvárí. Kim Kardashian (42) dokonca prehodnocuje ich ďalšiu spoluprácu. Dôvodom je nová kampaň módneho domu, v ktorej deti pózujú s medvedíkmi v BDSM výstroji. Kompetentní ju už stiahli!
Aktuálnemu šéfdizajnérovi značky Balenciaga, Demnovi Gvasaliovi sa v roku 2012 podarilo zabudnutý módny dóm vytiahnuť na pomyselné výslnie. Toľko sa však pohyboval na hrane, až sa zdá, že cez ňu prepadol. Najnovšia reklamná kampaň totiž vyvolala vlnu nevôle a nielen bežní zákazníci, ale aj celebrity vyzývajú na jej bojkot.
Vo vianočnej kampani totiž deti pózujú s plyšovými mackami, oblečenými v niečom, čo pripomína BDSM postroj. Okamžite sa tak začali šíriť príspevky, v ktorých komentujúci obviňujú kreatívneho riaditeľa značky z podpory pedofílie. Minulý týždeň navyše Balenciaga zverejnila inú reklamu, v ktorej je hneď vedľa kabelky umiestnený rozsudok amerického Najvyššieho súdu, týkajúci sa detskej pornografie.
A to už bolo poslednou kvapkou aj pre tvár tejto značky, Kim Kardashian. Na sociálnej sieti Twitter sa vyjadrila, že je zhnusená. „Ako matka štyroch detí som bola otrasená znepokojivými obrázkami. Bezpečnosť detí sa musí brať s najvyššou úctou a akékoľvek pokusy o normalizáciu zneužívania detí akéhokoľvek druhu, by v našej spoločnosti nemali mať miesto,“ napísala.
Zároveň však ocenila, že značka spomínanú kampaň stiahla a ospravedlnila sa za ňu. No svoj budúci vzťah s Balenciagou a ďalšiu spoluprácu vraj v týchto chvíľach prehodnocuje.