MADRID - Speváčka Shakira navrhla niekoľko detských hračiek pre výrobcu Fisher-Price a vytvorila tiež s firmou internetový seriál pre mamičky. Kolekcia hračiek a zariadení pre deti pod názvom First Steps sa má v obchodoch objaviť v novembri, uviedla firma Mattel, ktorá značku Fisher-Price vlastní. Shakira, ktorá má 21-mesačného syna Milana a teraz čaká druhého potomka, je prvou celebritou, s ktorou Fisher-Price spolupracuje.
Shakira sa podľa spoločnosti spolupodieľala na šiestich výrobkoch. Všetky zisky z predaja získa nadácia Barefoot Foundation, ktorá poskytuje vzdelanie a výživu deťom v chudobných oblastiach jej rodnej Kolumbie. Internetový seriál bude mať 12 dielov, vysielať sa začne v pondelok. V niektorých minútových epizódach sa objaví aj syn Shakiry.
Výkonný viceprezident globálneho tímu Fisher-Price Geoff Walker uviedol, že Fisher-Price je otvorená spolupráci aj s ďalšími celebritami. "Je to o hľadaní autentickej mamičky, ktorá je významná pre zástupy generácie milénia," uviedol Walker. Za generáciu milénia sú považované všetky osoby, ktoré dosiahnu dospelosť po roku 2000.
Shakira je jednou z najobľúbenejších celebrít na sociálnych sieťach. Je prvou osobou, ktorá dosiahla na Facebooku 100 miliónov tzv. "lajkov", teda kliknutí na odkaz "Páči sa mi". Jej partnerom je futbalista klubu FC Barcelona Gerard Piqué, upozornila agentúra AP. Shakira je veľvyslankyňou dobrej vôle UNICEF. Je dvojnásobnou držiteľkou ceny Grammy a prvým človekom kolumbijského pôvodu, ktorý získal hviezdu na hollywoodskom chodníku slávy.