PARÍŽ – Kam sa podela ich súdnosť? Presne takéto otázky kladú pobúrení rodičia zástupcom istej francúzskej módnej značky. Tá totiž prišla na trh s kolekciou spodnej bielizne pre najmenšie slečny. A malé modelky navliekla do nohavičiek, živôtikov či podprseniek!
Skrytá pedofília či nový módny boom? Aj keď dievčatká predvádzajúce oblečenie rozhodne majú v detských katalógoch svoje miesto, francúzsky výrobca bielizne prekročil všetky medze. V zbrusu novej kampani značky Jours Après Lunes sa totiž pred objektív postavili slečny patriace do škôlky. Namiesto bábik sa však hrajú s majkapom a pretŕčajú sa polonahé!
Štýlové slnečné okuliare, líčenie, príčesky, čipky, podprsenky – to všetko už zďaleka nepatrí len do sveta dospelých dám. V tomto duchu módny priemysel totiž začína vychovávať ratolesti od najútlejšieho detstva. Zvodný imidž, s akým len nedávno šokovala svet desaťročná Thylane Lena-Rose Blondeau, už nestačí. Na radosť pedofilov sa veková hranica posunula najnižšie, ako mohla!
Či vo zvrátenom trende budú pokračovať aj ostatní výrobcovia, je zatiaľ otázne. Marilisa Racco, ktorá reprezentuje konkurenciu spomínanej značky, od takéhoto zámeru dáva ruky preč. „Tieto zábery nie sú roztomilé. Je úplne nevhodné natupírovať vlasy 4-ročnému dievčaťu ako Brigitte Bardot. Sexualizovať deti je nesprávne. Trojuholníková podprsenka vykladaná perlami mi na malom dievčatku nesedí,“ vysvetlila svoj postoj denníku NY Daily News. Sporo odeté deti skrátka do sveta reklamy nepatria!
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%