BRATISLAVA - Prečo toto urobila?! Soňa Skoncová (29) moderuje jojkársky Topstar, no zarába si aj iným spôsobom. Má vlastnú značku s istým módnym doplnkom, ktorý sa predáva vo viacerých luxusných obchodoch. Jeden z nich sa rozhodol urobiť takzvaný Čierny piatok a predávať tieto výrobky so zľavou. Bohužiaľ, brunetke nenapadlo nič lepšie, než si reklamu na túto akciu nakrútiť v spravodajskom štúdiu televízie Joj. Tá okamžite konala...
Soňa Skoncová sa venuje modelingu, moderuje magazín Topstar a popri tom ešte aj podniká. Predáva vlastnú značku príveskov na kabelky, ktoré si promuje na sociálnych sieťach.
Najnovšie však bola do reklamy nechtiac zapojená aj televízia Joj. Jeden z obchodov, ktorý ponúka Soninu značku, momentálne totiž robí na tieto výrobky akciu a ako darček pripája aj kozmetiku. Soňa sa preto rozhodla nakrútiť video, v ktorom to všetko spropaguje.
Vo štvrtok sme na Facebooku narazili na tento spot a zarazil nielen nás. Skoncová totiž robila reklamu na svoju značku a istú kozmetiku sediac vo spravodajskom štúdiu – presne v tom, odkiaľ divákov o aktuálnom dianí informujú Aneta Parišková či Lucia Barmošová, ktoré majú mimochodom zakázané spájať svoje tváre s akýmikoľvek značkami.
A podobne by to malo platiť aj pre spravodajské priestory, ktoré sú takouto formou v podstate dehonestované. Zisťovali sme preto, čo na to hovoria na Kolibe. Po nejakom čase sme sa dozvedeli, že video dali okamžite stiahnuť. A následne nám to potvrdila aj hovorkyňa televízie. „Video už momentálne nie je publikované na sociálnej sieti. Vzniknutú situáciu riešime,” povedala nám Lucia Kulihová. Nuž, toto si mohla Skoncová radšej dvakrát rozmyslieť... Niektorí ľudia z mediálnej brandže dokonca tvrdia, že tento problém by riešili naozaj nekompromisne – vyhadzovom.
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%