BRATISLAVA - Nie príliš vydarený začiatok týždňa! Po tom, čo došlo k výrazným zmenám v televízii Markíza, začalo sa upratovať aj v konkurenčnej Jojke. Na Kolibe dnes oznámili nečakané správy týkajúce sa organizačnej štruktúry v rámci obchodu a nových médií, výroby, vlastnej tvorby a vývoja formátov a tiež interaktivity a teletextu.
Súkromná televízia JOJ má viaceré zmeny v organizačnej štruktúre. Tie sa dotkli viacerých úsekov televízie, medzi nimi obchodu a nových médií, ďalej výroby, vlastnej tvorby a vývoja formátov a tiež interaktivity a teletextu. „Úseky obchodu a nových médií boli dnešným dňom začlenené pod finančný úsek. Riaditeľom Nových médií bol menovaný Vladimír Mužík. Doterajší šéf úseku Ondrej Jurovčák bude ďalej pracovať na pozícii prevádzkový riaditeľ webových služieb TV JOJ. V rámci finančného úseku bola zároveň vytvorená pozícia výkonného riaditeľa pre obchodnú stratégiu JOJ Group, ktorá bude obsadená v najbližších hodinách,” informovalo PR oddelenie JOJ Group.
Ako sa ďalej uvádza v tlačovej správe, zároveň sa zlúčil úsek výroby a úsek vlastnej tvorby a vývoja formátov. Riaditeľkou novovytvoreného úseku vlastnej tvorby zostala doterajšia výrobná riaditeľka Slávka Adamíková. Ivan Huljak bude zastávať post šéfdramaturga pre komediálne seriály a sitkomy a ich vývoj. "Dnešným dňom bola z pozície riaditeľky úseku marketingu, PR a analýz odvolaná Ivana Semjanová, vedením úseku bola dočasne poverená súčasná programová manažérka JOJ Group Jana Hegedusová. Pod programový úsek bolo zároveň presunuté oddelenie interaktivity a teletextu,” dodáva PR JOJ Group.