Chcela by som sa opýtať na nasledovnú situáciu. Včera som zaplatila cez internet banking dve úhrady, jednu osobnú úhradu a jednu faktúru. Následne mi do e-mailu prišla informácie o úhrade. Tie boli v poriadku, ale na druhý deň ráno som dostala dve sms správy s tým, že nesedeli ani sumy úhrad a ani zostatok. O dve hodiny mi prišla sms s druhou úhradou a správnym zostatkom. Je možné, aby bankové systémy zlyhali takýmto spôsobom? Prečo ma nikto z banky nekontaktoval a nevysvetlil situáciu? Nezdá sa mi tento postup korektný a trochu ma vystrašil.
Na základe vášho popisu usudzujem, že podľa všetkého došlo k technickej poruche. Čo sa, však, môže stať. Odporúčam vám kontaktovať svoju banku a prejsť si spolu jednotlivé platby.
Je potrebné, aby ste si naďalej všetky pohyby na účte pozorne sledovali. V prípade, že by ste utrpeli stratu na základe technického zlyhania pri operáciách s účtom môžete využiť reklamáciu a požadovať vrátenie nákladov.