Hoci obrazom dnešnej doby sú do veľkej miery online produkty a umelá inteligencia, ľudí často o to viac teší príjemný osobný kontakt. Práve ten je silnou stránkou Raiffeisen banky, ktorá má podľa prieskumov* už 10 rokov najspokojnejších klientov.
Zákazníci najviac oceňujú ľudský a profesionálny prístup pracovníkov v pobočkách. Aj vďaka nemu je návšteva „Raifky“ pre mnohých klientov príjemným zážitkom. Najnovšie sa banka rozhodla pre ďalší netradičný krok.
Namiesto celebrít či hercov naozajstní klienti
V reklamách najčastejšie vidíme najatých hercov či známe tváre, Raiffeisen banka sa však vybrala iným smerom. Do najnovšej reklamy obsadila svojich vlastných klientov, ktorých oslovovali bezprostredne po návšteve pobočky. V spote si zahrala aj Anka, ktorá služby Raiffeisen banky využíva už niekoľko rokov.
„Skúsenosť s bankou je za mňa pozitívna. Čo sa týka úkonov, všetko je prehľadné a žiaden problém nemám ani v komunikácii s bankou. Už som ju dokonca odporučila aj niekoľkým známym a tiež im vyhovuje.“
Realita aj v pobočke
K slovu sa dostali aj samotní pracovníci banky. V reklame účinkuje skutočná zamestnankyňa Ivana, ktorá má bohaté skúsenosti s prácou v pobočke.
„Veľmi mi pomohlo stotožnenie sa s príbehom, ktorý skutočne odzrkadľuje to, čo zažívam, keď sa vyberiem do pobočky,“ hovorí s úsmevom Ivana. „Po meste stretávam našich klientov, s ktorými sa poznáme doslova roky. Porozprávam sa tiež s rôznymi prevádzkovateľmi služieb, ktorých som spoznala vďaka svojej práci.“
Pre mestá, kde banka pôsobí, sú charakteristické práve takéto komunitné a srdečné vzťahy. Predpokladom spokojnosti klientov je pritom tak dobrý výber zamestnancov, ako aj samotná ponuka banky a celková atmosféra v pobočke.
Jednoduchosť a priamosť na prvom mieste
Spokojní zákazníci medzi ďalšími hlavnými výhodami uvádzajú prehľadný a zrozumiteľný cenník či jednoduchú a praktickú mobilnú aplikáciu. Vedenie účtu zároveň ponúka bez poplatkov za veľmi jednoduchých podmienok.
Vďaka jasnej a prehľadnej komunikácii zákazníkov neprekvapia žiadne nečakané či skryté poplatky. Obľúbená Raifka má navyše širokú sieť bankomatov na Slovensku, takže človek nemá problém dostať sa k potrebnej hotovosti.
PRIDAJTE SA K NAJSPOKOJNEJŠÍM KLIENTOM AJ VY
*Na základe prieskumu „CX & brand performance, retail and SME segment“ realizovaného spoločnosťou Ipsos, ktorý je zameraný na meranie spokojnosti klientov, Raiffeisen banka dlhodobo dosahuje prvenstvo v segmente Mass retail Prieskum prebieha kvartálne na vzorke siedmich slovenských bánk. Posledné meranie sa uskutočnilo 02/2024.
- reklamná správa -