Najväčší slovenský výrobca mäsových výrobkov spoločnosť Mecom Group sa tento rok ako partner, aktívne zúčastní najväčšieho slovenského festivalu Pohoda v Trenčíne. V promozóne ponúkne pohodovým milovníkom mäsa kvalitné a mimoriadne chutné výrobky a v relax zóne si budú môcť malí aj veľkí pohoďáci vyskúšať rôzne interaktívne aktivity. Pohoda bude trvať tri dni od 11. do 13. júla a denne ju na trenčianskom letisku navštívi až 30 tisíc ľudí.
Aj keď sa to na prvý pohľad nezdá tak festival Pohoda a spoločnosť Mecom majú toho veľa spoločného.
„S Pohodou nás spájajú viaceré spoločné hodnoty. Či už je to akcent na šetrný prístup k životnému prostrediu, dlhoročná tradícia alebo aj silná značka pre malých, aj veľkých. Mecom je najväčší slovenský výrobca mäsových výrobkov a Pohoda je zasa najväčším festivalom na Slovensku. Sme veľmi radi, že sa naše cesty spojili do spoločného a pevného partnerstva.“, hovorí generálny riaditeľ Mecomu Ladislav Čechovič.
Návštevníci promozóny Mecom sa môžu tešiť na skutočný gurmánsky zážitok. Pre milovníkov mäsa ponúknu v rámci doobedia obľúbené sobotné raňajky z tých najkvalitnejších párkov, ktoré zaručene potešia každého labužníka. Nebudú chýbať ani voňavé grilované klobásky, lahodné hot-dogy a samozrejme aj ochutnávka obľúbenej Chopok salámy.
„V Mecome sa všetci veľmi snažíme o to, aby bola konzumácia našich kvalitných výrobkov pre spotrebiteľov vždy príjemným zážitkom tak, ako je veľmi príjemným zážitkom aj účasť na Pohode. To je ďalší dôvod prečo sa partnerstvu tešíme“ doplnil L.Čechovič.
Z festivalu pohoda sa stal za viac ako 25 rokov dokonalý lovebrand, ktorý pozná na Slovensku takmer každý. Festival bude trvať tri dni a denne sa na ňom zúčastní až 30-tisíc návštevníkov, z toho až 3-tisíc detí. Pohoda ponúkne viac ako 100 hudobných vystúpení, 60 diskusií a takmer 20 divadelných a tanečných predstavení.
„Pohoda je presne ten typ eventu, ktorý nám veľmi prirodzene umožní priblížiť sa k naším zákazníkom a prezentovať naše hodnoty a kvalitné mäsové výrobky. Samozrejme všetko zábavnou, a tak, ako to na Pohode musí byť, aj pohodovou formou. V relax zóne sa môžu návštevníci tešiť na rôzne originálne hry a k dispozícii bude aj unikátny fotopoint. Bude tam naozaj niečo pre každého.“, doplnil brand manager Mecomu Patrik Pencák.
Promozónu Mecom nájdu návštevníci v blízkosti srdca festivalu a hlavného pódia. Charakteristická červená farba a neodolateľná vôňa chutných mäsových špecialít neunikne žiadnemu milovníkovi mäsa.
- reklamná správa -