Karoséria typu sedan je prvou voľbou pre limuzíny, ale čím ďalej, tým viac ju nahrádzajú crossovery a SUV. Volkswagen však ukazuje, že sedan má svoje miesto na zemi. Pozrite si video, v ktorom sa o ňom dozviete viac.
Dlhá kapota, nízka línia strechy a prirodzená odtrhová hrana dávajú sedanom jednu vynikajúcu vrodenú vlastnosť. Majú potenciál byť veľmi aerodynamické. Starostlivá práca inžinierov a dizajnérov, ktorí starostlivo navrhovali každý povrch a krivku nového modelu Volkswagen ID. Aero, zrazila koeficient aerodynamického odporu na úžasnú hodnotu 0,23.
Z toho plynú mnohé výhody, pričom najzaujímavejšou je, že ID. Aero účinnejšie využíva energiu zo svojej 77 kWh batérie. Tú poznáme aj z aktuálnych elektromobilov rodiny ID, avšak práve vďaka vynikajúcej aerodynamike z nej dokáže model ID. Aero vyťažiť väčší dojazd. Simulácie hovoria o údaji 620 km podľa normy WLTP. A to je veľmi slušné číslo.
Volkswagen ID. Aero je zatiaľ iba koncept, ktorý je však veľmi blízko skutočnému produkčnému vozidlu, ktoré by sa malo predávať aj u nás, a to už v roku 2023! Na koncepte zaujmú najmä zapustené svietiace kľučky, obrovské 22-palcové kolesá podsvietený znak a jedinečná polárna modrá metalíza, ktorá má v sebe zakomponovaný aj zlatý pigment. ID. Aero je dlhý takmer 5 metrov a vďaka svojej skvelej koncepcii s batériou v podlahe a platforme MEB poskytne posádke naozaj nadštandardný priestor v kabíne.
Viac detailov sa však už dozviete vo videu z dielne Volkswagen Slovensko. Sledujte náš YouTube kanál, čítajte volkswagenblog.sk a neujde vám už nič zaujímavé zo sveta značky Volkswagen.
- reklamná správa -