„Krkovica s pivom, to je moje. Je chlapácke švihnúť si desinu a narvať si na mäso čili“, „Býčie žľazy sú pre mňa dlhoročná pochúťka“, alebo „Neviem si predstaviť život bez rezňa“. Aj takéto kuriozity prezradili Slováci v novom prieskume, ktorý sa venoval nakupovaniu a konzumácii mäsa. Raz darmo, sme mäsožravý národ a na jedlá z mäsa nedáme dopustiť!
Mäso naše každodenné
Mäso je neoddeliteľnou súčasťou slovenského jedálnička, vyplýva z januárového prieskumu BILLA. Takmer tretina opýtaných Slovákov mäso jedáva každý deň alebo skoro každý deň, pričom najobľúbenejším druhom je pre ôsmich z desiatich ľudí hydina. Nasleduje bravčové mäso, hovädzina a ryby. Pokrmy z mäsa veľmi rado pripravuje až 79 % ľudí! A čo je pre Slovákov pri výbere mäsa v obchode najdôležitejšie? Kvalita a čerstvosť. Ľudia si všímajú farbu, vôňu a štruktúru mäsa, ale aj to, či je garantovaná jeho kontrola. Na nákup mäsa sa Slováci najčastejšie vyberajú do obchodných reťazcov s potravinami, odpovedali takto štyri pätiny ľudí.
Iba tá najvyššia kvalita
Spoločnosť BILLA teraz vychádza v ústrety všetkým „mäsožrútom“ a predstavuje novú značku čerstvého mäsa. Šťavnatú hydinu, bravčovinu a hovädzinu zákazníci nájdu pod názvom Mäsiarov výber. Hydina tejto značky je navyše z welfare chovov, takže zvieratá majú stály prístup k vode, kvalitnému krmivu a je o ne kráľovsky postarané.
Značka Mäsiarov výber zaručuje, že produkty sú čerstvé a prešli dvojitou kontrolou kvality. Dodávatelia mäsa sú vyberaní na základe prísnych kritérií a musia spĺňať vysoké požiadavky pri spracovávaní mäsa. V predajniach s chladiacim pultom opracúvajú produkty novej značky priamo vlastní mäsiari BILLA, v ostatných prevádzkach si zákazníci môžu kúpiť mäso v ochrannej atmosfére.
„Vďaka našej novej privátnej značke Mäsiarov výber dokážeme zaručiť tú najvyššiu kvalitu a čerstvosť mäsa. Spolupracujeme len s overenými dodávateľmi, pre ktorých sú spokojnosť klientov a poctivé mäsiarske remeslo tými najväčšími prioritami. Veríme, že našu novú privátnu značku si zákazníci rýchlo obľúbia,“ uviedla Ingrid Kužlíková, operatívna riaditeľka BILLA.
- reklamná správa -