Reklamný film, na ktorom sa podieľali poprední filmári Hollywoodu, zachytáva charakter a hodnoty značky, ako sú elegancia, sofistikovanosť či harmónia. Všetko to, čo hollywoodska hviezda prvej kategórie, ako je Brad Pitt, rozhodne reprezentuje.
Spoločnosť De’Longhi, vedúci svetový výrobca domácich kávovarov, spúšťa svoju prvú medzinárodnú reklamnú kampaň. Réžie sa ujal Damien Chazelle a hlavným hereckým predstaviteľom je Brad Pitt.
„Značka De’Longhi dosiahla v posledných rokoch mimoriadny rast, a produkcia domácich kávovarov v tom zohrala významnú úlohu,“ hovorí CEO spoločnosti Massimo Garavaglia. „Sme presvedčení, že práve Brad Pitt je ten najlepší ambasádor, ktorý značku De’Longhi predstaví svetu. Je totiž dokonalým stelesnením jej ducha – odvážny a kozmopolitný, ale pritom sofistikovaný a elegantný.“
Film ponúka divákovi unikátny pohľad na „jeden deň v živote Brada“. Od ranného nákupu čerstvých kávových zŕn cez jazdu na motorke po Los Angeles až po zastávku na čerpacej stanici – každá scéna nakoniec vedie k momentu, na ktorý všetci čakáme: k okamihu, keď dorazíme domov a konečne si môžeme vychutnať dokonalý okamih so šálkou lahodnej kávy alebo cappuccina.
Okrem herca a režiséra prepožičali svoj um filmu ďalší dvaja laureáti filmových Oscarov, kameraman Linus Sandgren a skladateľ Justin Hurwitz; obaja patria k „tímu snov“, ktorý sa podieľal na kasovom trháku La La Land. Hurwitz, autor originálnej hudby reklamy, hovorí: „Keď som videl, ako Damien poňal obrazovú zložku a ako skvele svoju úlohu zahral Brad, tešil som sa, až k dielu zložím melódiu a podporím jeho atmosféru.“ Medzi ďalších výnimočných členov tímu patrí i uznávaný fotograf Lachlan Bailey.
Spot je pozoruhodný svojimi filmovými kvalitami a zábermi, ktoré sú spojené so skutočným pocitom autenticity. Práve tá totiž tvorí esenciu spoločnosti: rodinného podniku, ktorého úspech a rozvoj sú postavené na základoch pevných obchodných hodnôt.
Výber Brada Pitta ako tváre medzinárodnej kampane znamená viac než len spoluprácu s celosvetovo uctievanou hviezdou – Pitt je nielen uznávaný herec, ale tiež producent, aktívny bojovník za ochranu životného prostredia, zberateľ umenia a milovník architektúry a dizajnu.
Predovšetkým si však navzdory globálnej popularite zachováva akúsi tajomnosť. Sprevádza ho zmysel pre nevypovedané, ktorý je odrazom aj samotnej značky De’Longhi – firmy pevne spätej so svojimi koreňmi a pretkanej typicky talianskou vášňou pre harmóniu a eleganciu, ktorá prekonáva stereotypy a je prístupná celému svetu.
Ikonická a zároveň autentická.
Rovnako ako hollywoodska hviezda, ktorá si jednoducho pripraví svoju perfektnú šálku kávy v pohodlí domova.
- reklamná správa -