Počas tohtoročného Valentína bolo v známom bratislavskom nákupnom centre OC Central poriadne rušno.
Okolo vystaveného modelu Peugeot 508 sa zhromaždili desiatky návštevníkov, aby ho popísali a pokreslili. Nešlo však o vandalský čin, ale o valentínsku aktivitu značky Peugeot. Jej cieľom bolo osláviť sviatok všetkých zaľúbených a predstaviť verejnosti nový radikálny fastback, ktorý sa najnovšie môže pýšiť ocenením Auto roka 2019 v Slovenskej republike.
Všetci zúčastnení navyše boli v hre o zapožičanie tejto pozoruhodnej novinky na víkend. Stačilo napísať špeciálnou fixkou na biely lak päťstoosmičky svoj valentínsky odkaz, odfotiť sa pri nej a fotografiu uverejniť na sociálnych sieťach. Akcia sa stretla s veľkým ohlasom a vďaka záujmu zaľúbencov sa auto zmenilo na pojazdnú nástenku plnú originálnych vyznaní lásky.
- reklamná správa -