Unikátna súťaž pre eshopy, ktorá vznikla pred pár rokmi ako odvážny nápad, z hláv nadšených marketérov, tento rok oslavuje už úspešný tretí ročník. Vyše 200 ambicióznych eshopov, počas jari bojovalo v súťažnej časti MastersGate o hlasy verejnosti a šestnásť z nich ešte čaká veľké finále.
Absolútnym víťazom vo verejnom hlasovaní, ktorý svojim nasadením prekonal rekord so ziskom až 18.000 hlasov, sa stal tento rok eshop Muziker. Odmenou im bude 10 dňová mediálna kampaň vo všetkých štyroch rádiach, generálneho mediálneho partnera projektu, Radio Services.
Lucas Zappe, Marketing Director Muziker: “Súťaž MastersGate sme brali veľmi vážne. Ako vyjadrenie rešpektu k tejto súťaži sme v hlasovacom procese urobili všetko čo bolo v našich silách a spojili sme sa s našou komunitou, ktorá nás veľmi podporila. Zafungovalo to a my sme z toho šťastní.”
Obrovská príležitosť
Ak už eshop vlastníte, alebo naopak plánujete len založiť, či ho práve tvoríte, využite jedinečnú šancu, ktorú projekt MastersGate ponúka. Práve v najbližších dňoch prebehne marketingová konferencia MastersGate Ecommerce Summit 2018, na ktorej budú slávnostne vyhlásené výsledky prebiehajúcej súťaže. Jedinečná konferencia je príležitosťou pre eshopy konzultovať otázky priamo s accountmi zo spoločností Google Partners, Facebook, SEO expertom Pavelom Ungrom, či motivátorom a bývalým mentálnym coachom Jaromíra Jágra - Mariánom Jelínkom. Dvojdňový program plný marketingových odborníkov, garantov projektu, medzi ktoré patria prestížne agentúry ui42, ui42 digital, Volis International a Daren&Curtis a partnerov, ktorí budú zároveň vystavovateľmi, zaručuje prílev kvalitných informácií pre každý eshop.
MastersGate stojí za objavením eshopov ako sú Dedoles, eyerim a GymBeam - eshopy, ktoré boli následne označované za vychádzajúce hviezdy online marketingu, na Slovensku. Tie však už dnes patria medzi stabilné marketingové projekty. Svoje produkty predávajú na viac ako 18 trhoch po celej Európe s ambíciami zájsť až za náš, európsky kontinent.
Dôvod prečo prísť na MastersGate je podľa zakladateľa eshopu Dedoles, Jara Chrapka jasný:
MastersGate je celoročný projekt, ktorý sa pod vedením organizátora projektu agentúry ui42, skladá z troch častí. V úvode prebieha súťaž, do ktorej sa mohli eshopy prihlásiť eshopy v štyroch súťažných kategóriách. Odborná porota počas mája vyberala šestnásť finalistov. Slávnostné vyhlásenie víťazov je súčasťou marketingovej konferencie MastersGate Ecommerce Summit a prebehne už 5. júna! Práve konferencia je jadrom celého projektu, dostupná nielen pre súťažiacic, ale aj celú, marketingovo orientovanú verejnosť. V poslednej, jesennej časti MastersGate pokračuje akceleračným programom - sériou piatich školení, so zameraním na konkrétne okruhy, ktoré pomôžu eshopom získať potrebné informácie pre rozvoj a rast.
- reklamná správa -