Piatok27. december 2024, meniny má Filoména, zajtra Ivana, Ivona

Najlepšie vianočné VIDEÁ: Tieto reklamy vás dojmú, vyčaria úsmev a slzy zároveň!

Tie najlepšie reklamy pripomínajú, čo je na Vianoce skutočne dôležité.
Tie najlepšie reklamy pripomínajú, čo je na Vianoce skutočne dôležité. (Zdroj: YouTube)

BRATISLAVA – Reklamy sú dôležitým nástrojom komunikácie nielen veľkých spoločností s potenciálnymi zákazníkmi. Zvykli sme si, že nás otravujú, no nemusí to tak byť. Určite si každý z nás spomenie aspoň na jednu reklamu, s ktorou sa mu spájajú príjemné pocity. Tak by to malo byť hlavne na Vianoce, je to predsa čas lásky a pokoja. Toto sú tie najlepšie reklamy, ktoré sa šikovným kreatívcom zo svetových reklamných agentúr podarilo vytvoriť tento rok!

Na prvé miesto rozhodne patrí reklama spoločnosti Sainsbury, o ktorej sa veľa písalo už aj v našich končinách. Dej je inšpirovaný skutočnými udalosťami, ktoré sa stali počas prvej svetovej vojny, keď si znepriatelené armády v zákopoch zrazu uvedomili, že sú všetci ľudia a preto majú nárok prežiť tak aj Štedrý večer.

Zrejme druhou najsilnejšou myšlienkou týchto Vianoc je zistenie, že najväčšiu radosť máme pri obdarovávaní a nie pritom, ako rozbaľujeme vlastné darčeky. Urobiť niekomu také Vianoce, po akých túžil a dať mu to, čo pre neho znamená najviac, to je ten pravý duch Vianoc, čo zistil aj obchodný dom John Lewis.

Reklama spoločnosti Apple síce pochádza ešte z minulého roka, no koncom augusta si prevzali cenu Emmy v kategórii vynikajúca reklama. Naráža na aktuálny problém s mládežou, ktorá všetok čas trávi pri technických vymoženostiach, no Apple dokázal, že ani to nemusí byť na škodu, za čo im tlieskame.

Honba za dokonalým darčekom pre ľudí, na ktorých nám záleží najviac, môže niekedy zájsť skutočne ďaleko. Reklama značky Mulberry je rozhodne veľmi vtipne spracovaná, no aj jej tvorcovia by s nami nakoniec určite súhlasili, že „Vyhrať Vianoce“ sa nedajú ani s ich produktmi. Dôležité je predsa to, s kým a ako Vianoce trávime.

Nemecký obchodný reťazec Edeka zapojil do svojej vianočnej reklamy najmä ľudí, zákazníkov aj zamestnancov. Veď práve ľudia sú tým, čo každá zo spoločností potrebuje k tomu, aby prežila aj zlé ekonomické obdobia. Jednoduchý nápad, aj keď často využívaný, vám napriek všetkému vyčarí úsmev na tvári. A tak to má na Vianoce byť.

Austrálska značka David Jones musí počas Vianoc zápasiť okrem iného s tým, že na južnej pologuli je situácia s počasím každoročne trošku iná, ako sa zobrazuje vo väčšine idylických reklám z tohto obdobia. Aj na opačnom konci zeme však platí, že Vianoce sú plné lásky, a preto robíme všetko to, čo robíme.

Každý má problémy, no niekedy stačí, aby sme sa na svet na chvíľu pozreli cez ružové okuliare a uznali, že nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť horšie. To je hlavným motívom reklamy španielskej cestovnej kancelárie Grupo Piñero, ktorá ľuďom na Vianoce chcela pripomenúť, že úsmev dokáže zahojiť malé starosti najlepšie.

Britský obchodný dom Debenhams zase ako hlavné postavy do svojej reklamy obsadil deti, veď predsa okolo nich sa to celé točí. Pod heslom Nájdi si svoje úžasné Vianoce hľadajú schované darčeky, ktoré zakaždým objavia. Inými slovami, v tomto obchode nájdete pre každého, čo potrebujete – aspoň to si máte po zhliadnutí reklamy myslieť.

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu