BRATISLAVA – SDKÚ-DS dnes odštartovala billboardovú kampaň. Podľa hovorcu strany SDKÚ-DS Michala Lukáča však nejde o predvolebnú kampaň, ale o pripomenutie si novembra 1989.
„Kampaň je súčasťou politickej komunikácie SDKÚ-DS, prostredníctvom ktorej si chceme už tradične pripomenúť výročie 17. novembra a zároveň otvoriť diskusiu o budúcnosti Slovenska v kontexte aktuálnych udalostí a výziev v Európe. Na politickú komunikáciu využijeme billboardy, inzerciu v periodickej tlači a na internete,“ uviedol dnes Lukáč pre agentúru SITA. Súčasťou komunikácie SDKÚ-DS bude aj séria spomienkových stretnutí a verejných diskusií vo viacerých mestách SR.
Na billboardoch s logom SDKÚ-DS je nápis: „1989: Chceli sme patriť do Európy. Ako sa rozhodneme dnes? Hodnoty, ktoré trvajú“. Podkladom pre billboard je fotografia z roku 1989, na ktorej ľudia strihajú ostnatý drôt, ktorý oddeľoval Slovensko od Rakúska.