PRAHA/BRATISLAVA - Hrozí jej mastná pokuta! Monika Povýšilová (18) zrejme doplatí na účasť v druhej sérii Česko Slovenskej SuperStar. Každý z finalistov totiž pred štartom podpisoval dosť drsnú zmluvu. Tá obsahuje mnoho obmedzení. Jedným z nich je napríklad prísny zákaz vystupovania v projektoch iných televízií. A práve tento bod tmavovláska porušila. Objavila sa totiž v talentovej šou konkurenčnej stanice.
Zmluva nepustí! O tom, že superstaristi si nemôžu robiť čo chcú, sa už presvedčil aj Michal Šeps. Ten dostal po prstoch za hosťovanie v piesni Roba Opatovského. Trestom je, že skladba sa nesmie vysielať v rádiách. Zakročila totiž produkčná spoločnosť, ktorá má spolu s televíziou Nova mladých spevákov pod patronátom.
Do oveľa väčšej kaše sa však vlastnou vinou dostala Monika Povýšilová. Mladá Češka sa totiž koncom mája zúčastnila so skupinou Uncles and Papas kastingu do šou Česko Slovensko má talent, ktorú vysiela Jojka a Prima. Fakt, že to nesmela urobiť, jej neprekážal. Tmavovláskina drzosť bola dokonca taká veľká, že sa pred kamery spomínaných televízií postavila v čase, kedy ešte na Markíze a Nove bežala SuperStar.
Hoci vystúpila na pódiu zamaskovaná šiltovkou, slnečnými okuliarmi a kapucňou, nepomohlo to. Jej identita sa totiž ihneď po odvysielaní nedeľňajšej časti odhalila. Navyše, problém by mala, aj keby sa talentová šou konala neskôr. „Zmluvy podpísali minimálne na rok. Nesmú vystupovať u konkurencie a spevácke aktivity musia konzultovať s produkčnou spoločnosťou,” tvrdí náš zdroj.
Informácie sme si overovali najprv v televízii Markíza. Tá však bola len vysielateľom SuperStar, zmluvy podpisovali súťažiaci s Novou. Keď sme sa nakontaktovali na kompetentných z českej stanice, zistili sme, že v Prahe sa týmto problémom už druhý deň zaoberajú.
Oficiálne vyjadrenie sme však získali až zo spoločnosti, ktorá superstaristov zastupuje. „Vzhľadom k tomu, že Monika Povýšilová zásadne porušila zmluvu so spoločnosťou MediaPro Pictures, sme nútení vyžadovať dodržanie podmienok uvedených v tomto kontrakte,” povedal nám marketingový riaditeľ Jiří Haramul.
Samotná Povýšilová zaujala stratégiu mŕtveho chrobáka. Keď sme sa s ňou snažili včera spojiť, nezdvíhala telefón a nereagovala ani na zaslané správy s otázkami. Je pravdepodobné, že ju poškodené spoločnosti už kontaktovali a možno sa dohodli, že Monika na túto tému radšej s médiami komunikovať nebude.
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%