Sledovanosť Novín televízie JOJ dosiahla v nedeľu 22. 1. 2006 18,8 %.
Týždenný 24 hodinový trhový podiel televízie JOJ minulý týždeň (16.1-22.1.06) dosiahol hodnotu 16,6%. V týždennom priemere hlavného vysielacieho času (19:00-22:00) JOJka získala 17,3%.
Okrem stálic programovej štruktúry JOJky teda Novín, Inkognita, Športu, kriminálok C.S.I. a VyVolených si mimoriadne vysoké čísla zaknihovali Páli vám to? s Petrom Kočišom, ktoré v utorok 17.1. sledovalo 7,5% Slovákov starších ako 12 rokov (345 tisíc divákov; 22,2% trhový podiel) a Noviny, ktoré v nedeľu dosiahli vďaka 859 tisícom divákov svoj druhý najlepší výsledok v histórii (sledovanosť 18,8%; trhový podiel 37,6%).
V rovnakom čase si spravodajstvo na prvom verejnoprávnom kanáli pozrelo 14,4% Slovákov (trhový podiel 28,8%) a súťaž v komerčnej konkurencii 9,6% divákov (podiel 19,2%).
Medziročne stúpol, v porovnaní s tretím týždňom roka 2005, trhový podiel TV JOJ v meraných kľúčových parametroch o 4,3 (24 hodín) respektíve 4,7 percentuálneho bodu (prime-time - 19.00 - 22.00 hod.).
V rovnakom čase si spravodajstvo na prvom verejnoprávnom kanáli pozrelo 14,4% Slovákov (trhový podiel 28,8%) a súťaž v komerčnej konkurencii 9,6% divákov (podiel 19,2%).
Medziročne stúpol, v porovnaní s tretím týždňom roka 2005, trhový podiel TV JOJ v meraných kľúčových parametroch o 4,3 (24 hodín) respektíve 4,7 percentuálneho bodu (prime-time - 19.00 - 22.00 hod.).