Pondelok23. december 2024, meniny má Nadežda, Naďa, zajtra Adam, Eva

Nový systém plynárov nezaúčtoval mnohým platby za 2 mesiace

V zákazníckom centre plynárov včera čakalo množstvo ľudí, ktorí mali problémy s vyúčtovaním.
V zákazníckom centre plynárov včera čakalo množstvo ľudí, ktorí mali problémy s vyúčtovaním.

KOŠICE - Zákazníci Slovenského plynárenského podniku (SPP) zúria. Pre chybu plynárov hodiny čakajú v rade zákazníckeho centra, aby dostali vysvetlenie k nedoplatkom na faktúrach. Nový fakturačný systém, ktorý SPP zavádza, totiž mnohým nezapočítal platbu za október i november. Pri dlhom čakaní sa pýtajú, prečo si plynári najprv systém poriadne nevyskúšali.

„Vyúčtovanie od novembra 2004 do septembra 2005 bolo v poriadku. Potom poslali ďalšiu faktúru, kde už bol nedoplatok. Zabudli tam zahrnúť platby za dva mesiace,“ posťažovala sa čitateľka Ľubica. Do zákazníckeho centra SPP prichádza denne niekoľko stoviek nespokojných zákazníkov s podobným problémom. Mnohí majú niekoľkotisícové nedoplatky, hlavne ak plynom kúria. Ochrankári už pri vstupe každému dajú akýsi návod, ako postupovať.

Podľa vyjadrenia plynárov ich vzniknutá situácia mrzí a zákazníkom sa ospravedlňujú. Problém vznikol údajne len u klientov, ktorí majú termín zúčtovania práve v novembri. Plynári im odporúčajú nedoplatok nezaplatiť, ak riadne uhradili platby za október a november. Plyn im nevypnú. „Ak už uhradili nesprávne vyúčtovaný nedoplatok, ich platba sa nestratí,“ uviedla hovorkyňa SPP Dana Kršáková. Firma sa vynasnaží začiatkom budúceho roku peniaze vrátiť. Zákazníci, ktorí už nedoplatok zaplatili a potrebujú peniaze skôr ako v roku 2006, môžu požiadať o zaslanie peňazí v zákazníckom centre.
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu