Ilustračné foto (Zdroj: SITA)
BRATISLAVA - V aplikácii Tatra banky pre mobilné telefóny iPhone sa vyskytla bezpečnostná chyba, klienti banky sa preto mohli dostať napríklad k informáciám o cudzích účtoch.
Upozornil na to portál MacBlog.sk. Peňažný ústav chybu priznal a časť funkcií aplikácie vypol.
Tatra banka spustila aplikáciu pre telefóny iPhone pred niekoľkými dňami, program umožňuje prístup k účtom alebo zadávanie platobných príkazov. Pre chybu však mohli používatelia pri prehliadaní pohybov na účte vidieť aj pohyby ostatných klientov aj s ďalšími detailmi.
"K situácii došlo z technických dôvodov a riešime ju. Funkcionalita pohybov na účte bola v aplikácii vypnutá, jej používatelia ich teraz dočasne neuvidia. Informácie o zostatku na účte alebo kreditných kartách a podobne, sú naďalej dostupné," uviedla Marína Smolková z Tatra banky. Tatra banka mala tento mesiac niekoľko dní problémy aj s internetovou stránkou, výpadky postihli napríklad služby elektronického bankovníctva. Banka patrí do rakúskej finančnej skupiny Raiffeisen.
"K situácii došlo z technických dôvodov a riešime ju. Funkcionalita pohybov na účte bola v aplikácii vypnutá, jej používatelia ich teraz dočasne neuvidia. Informácie o zostatku na účte alebo kreditných kartách a podobne, sú naďalej dostupné," uviedla Marína Smolková z Tatra banky. Tatra banka mala tento mesiac niekoľko dní problémy aj s internetovou stránkou, výpadky postihli napríklad služby elektronického bankovníctva. Banka patrí do rakúskej finančnej skupiny Raiffeisen.