Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) opäť dokazuje, že zlepšovanie služieb pre cestujúcich je jednou z jej hlavných priorít. Nedávno predstavila plán nového smerovania, ktorý má priniesť množstvo výhod pre cestujúcich aj zamestnancov. Netrvalo dlho a môžeme vidieť prvé výsledky. Pilotný projekt automatov na občerstvenie je v prvých vlakoch.
Zvyšovanie komfortu cestujúcich
Automaty na občerstvenie môžu vyskúšať cestujúci vo vlakoch na trase Nová Baňa – Banská Bystrica. Automaty sú nainštalované v elektrických jednotkách Panter, ktoré premávajú na rýchlikoch. Umiestnené ich nájdete vedľa vchodových dverí. Pre zvýšenú bezpečnosť sú chránené kamerovým systémom. Cestujúci si v nich môžu zakúpiť rôzne chladené nápoje, croissanty. Neskôr pribudnú aj bagety.
Pilotné automaty s občerstvením plánujeme radiť do týchto vlakov:
- R 12830 URPÍN (Banská Bystrica 04:04 – Nová Baňa 5:26)
- R 863 URPÍN (Zvolen os. st. 5:13 – Banská Bystrica 5:35)
- R 861 URPÍN (Levice 5:44 – Banská Bystrica 7:28)
- R 12832 URPÍN (Banská Bystrica 06:15 – Nová Baňa 7:23)
- R 11833 URPÍN (Nová Baňa 06:24 – 7:47 Banská Bystrica)
- R 12834 URPÍN (Banská Bystrica 08:15 – Nová Baňa 9:23)
- R 12831 URPÍN (Nová Baňa 08:24 – Banská Bystrica 9:47)
- R 12836 URPÍN (Banská Bystrica 10:15 –Nová Baňa 11:23)
- R 12833 URPÍN (Nová Baňa 10:24 –Banská Bystrica 11:47)
- R 12838 URPÍN (Banská Bystrica 12:15 – Nová Baňa 13:23)
- R 12835 URPÍN (Nová Baňa 12:24 – Banská Bystrica 13:47)
- R 12840 URPÍN (Banská Bystrica 14:15 – Nová Baňa 15:23)
- R 12837 URPÍN (Nová Baňa 14:24 –Banská Bystrica 15:47)
- R 12842 URPÍN (Banská Bystrica 16:15 – Nová Baňa 17:23)
- R 12839 URPÍN (Nová Baňa 16:32 – Banská Bystrica 17:47)
- R 12844 URPÍN (Banská Bystrica 18:15 – Nová Baňa 19:22)
- R 12841 URPÍN Nová Baňa 18:24 – Banská Bystrica 19:47
- R 12845 URPÍN (Nová Baňa 20:24 – Banská Bystrica 21:47)
- R 860 URPÍN (Banská Bystrica 20:31 – Zvolen os. st. 20:54)
Tento pilotný projekt nie je len o občerstvení, ale o snahách ZSSK neustále inovovať svoje služby a poskytovať riešenia, ktoré reagujú na potreby cestujúcich. "Našou prioritou je poskytovať moderné a komfortné služby, ktoré spĺňajú očakávania našich cestujúcich," uviedol generálny riaditeľ ZSSK, Peter Helexa. Automaty sú vybavené platobným systémom, ktorý umožňuje jednoduché platenie kartou aj mincami, čo zvyšuje pohodlie a dostupnosť služieb.
Spätná väzba pomôže ďalšiemu rozvoju
Aby ZSSK mohla presne vyhodnotiť, ako cestujúci vnímajú nové služby, je pripravený systém zberu spätnej väzby prostredníctvom QR kódov umiestnených na automatoch. Cestujúci môžu jednoducho naskenovať kód a vyjadriť svoje názory na ponuku a fungovanie automatov. Tento krok umožní spoločnosti nielen lepšie pochopiť potreby svojich zákazníkov, ale aj prispôsobiť služby tak, aby čo najlepšie vyhovovali ich očakávaniam.
Tento pilotný projekt na trase Nová Baňa – Banská Bystrica je len začiatkom. Ak sa ukáže ako úspešný, môžeme očakávať rozšírenie automatov aj na ďalšie linky a nové moderné služby, ktoré spravia z cestovania vlakom ešte pohodlnejšiu voľbu.
Advertoriál pripravený v spolupráci so spoločnosťou ZSSK.