BRATISLAVA - Obľúbená zásielková služba bude nejaký čas mimo prevádzky. Ako informuje Packeta na svojom webe, v sobotu (3. 8.) a v nedeľu (4. 8.) sa uskutoční údržba jej systémov. Od 18.00 h do nedele cca 10. 00 h z tohto dôvodu nebude možné podávať alebo vyzdvihovať zásielky z Z-BOXu, trasovať zásielky alebo využívať ich klientsku sekciu.
Zákazníkov Packety čaká cez víkend zmena. Od soboty 18.00 h do nedele 10.00 h budú musieť počítať s obmedzeniami. Prvou z nich je, že nebude dostupná mobilná aplikácia Packeta. Nebude tak možné vyzdvihnúť zásielku zo Z-BOXu, t.j. otvoriť schránku. Rovnako tak nebude možné zobraziť heslo na vyzdvihnutie zásielky, vytvoriť zásielku v mobilnej aplikácii, zaplatiť v aplikácii dobierku a vyhľadať výdajné miesto.
"Upozorňujeme, že z aplikácie môžu byť používatelia v čase výpadku odhlásení. Po opätovnom spustení systémov bude možné sa do aplikácia znovu prihlásiť," informuje spoločnosť.
Zásielky v Z-BOXoch sa nestratia
Okrem toho nebudú dostupné ani Z-BOXy a tak nebude možné vyzdvihnutie zásielok pomocou aplikácie a podanie zásielok. "Vyzdvihnutie bude možné iba zo Z-BOXov, ktoré už majú klávesnicu a teda pomocou číselného kódu," vysvetľujú.
"Zásielkam, ktorým bude úložná doba v Z-BOXe končiť v sobotu 3.8., bude úložná doba automaticky predĺžená o jeden deň, teda do nedele (4. 8.) do 23.59 h," informuje spoločnosť.
Aj výdajné miesta budú fungovať v obmedzenom režime. Nebude možné podávať zásielky, platiť dobierku kartou na výdajnom mieste, vyzdvihnúť vratky. Na druhej strane však zákazníkov ostane možnosť vyzdvihnúť zásielky. Dobierku bude možné uhradiť iba v hotovosti.
"Trasovanie zásielok v čase údržby systému nebude k dispozícii. Vyhľadávač výdajných miest bude fungovať v obmedzenom režime bez aktualizácie dát," dodáva Packeta.