BRATISLAVA - Ak sa v týchto dňoch prejdete po uliciach hlavného mesta (ale aj ktoréhokoľvek iného), určite narazíte na množstvo predvolebných billboardov. Keďže kampaň beží v septembri na najvyššie obrátky, boli sme sa pozrieť na to, ako mediálne zasiate to v uliciach v skutočnosti je. A veru, bolo sa na čo pozerať. Billboardy vyťahujú aj tie v prieskumoch najmenšie strany.
archívne video
SNS v sloganoch "bojuje proti liberalizmu a chráni Slovensko"
Slovenská národná strana v uliciach vytasila billboardy s ostrými sloganmi. Pri tvárach predsedu Andreja Danka aj ďalších kandidátoch sa hovorí o ochrane Slovenska či zastavení liberalizmu a zdražovania.
Demokrati avizujú "boj"
Najnovšia kampaň Demokratov sa dotýka boja ako takého. Už aj s predsedom Eduardom Hegerom avizujú "boj za Slovensko" či víťazstvo slušnosti.
Smer ukázal tváre členov
Dlhodobo sme sa s billboardmi v prieskumoch najsilnejšej strany Smer-SD stretávali s bielymi plochami so sloganmi. Predseda a členovia strany až doteraz neukazovali tváre. To sa zmenilo v septembri, kedy odštartovala nová kampaň Smeru, kde sa odhalili viacerí vrátane Roberta Fica. Slogany vystriedalo len jedno motto "pre ľudí za Slovensko".
Progresívci hovoria o volení budúcnosti
V týchto dňoch sa stretávame aj s billboardmi Progresívneho Slovenska, ktoré s predsedom Michalom Šimečkom a ďalšimi sľubuje voličom budúcnosť v praxi ak ich zvolia do parlamentu. Aby toto stanovisko podporili, dopĺňajú aj to, že sa chcú vymaniť z minulosti.
Pellegrini zostáva pri slnom štáte
Agenda Hlasu-SD je stále v logike "silného štátu", ktorý sa objavuje po boku tváre predsedu Petra Pellegriniho. Doteraz sme sa stretávali s pútačmi a billboardmi s otázkami, či chcú ľudia lacnejšie potraviny alebo energie.
Zaslúžite si mať sa lepšie, avizuje KDH
Kresťanskí demokrati voličom odkazujú, že sa "zaslúžia mať lepšie".
Kollár si sype popol na hlavu, no pomáhať vraj vie
Sme rodina jemne zmenila stratégiu. Po poslednej antikampani voči hnutiu si Kollár obmenil slogan a tvrdí, že nie všetci sú dokonalí, ale "pomáhať vedia". Toto heslo sa objavuje pri viacerých predstaviteľoch hnutia.
SASKA zmenila zelenú za žltú
V rámci ekonomického rastu a bratislavskej témy SASKA na billboardoch s Richardom Sulíkom a Jurajom Drobom vymenili tradičnú zelenú farbu za žltú.
Strana Republika v uliciach Bratislavy na billboardoch sľubuje "urobenie poriadku". Ich pútače sa v hlavnom meste však rýchlo stávajú terčom rôznych nesúhlasiacich ľudí, ktorí ich znehodnocujú.
Billboardovú kampaň avizujú aj menej populárne strany
Aj v prieskumoch menšie strany sa odhodlali k vystaveniu billboardov v rámci kampane. Patria k ním ODS, Modrí, Most-Híd a ďalší.
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%