Poistná udalosť je v každom ohľade nepríjemná vec ako pre toho, kto ju spôsobil, tak aj pre druhú stranu. A to už z viacerých hľadísk. Ide pritom o byrokratický kolotoč a papierovačky, nad ktorými v čase modernej doby a digitalizácie mnohí nechápavo krútia hlavami. Našťastie, pre vodičov máme dobré správy! Škodovú udalosť môžu majitelia áut riešiť jednoducho prostredníctvom aplikácie.
Telefón je vec, bez ktorej sa dnes žiadny moderný človek nepohne z domu. Máme v ňom totiž uložený doslova celý svet – dôležité telefónne čísla, informácie, ale aj rôzne aplikácie od bánk cez sociálne siete až po poisťovne. Miera byrokracie sa postupne znižuje a veľa vecí sa už dá vybaviť elektronicky, no stále tu je jedna, pri ktorej mnohí strácajú nervy. Ide o nahlásenie poistnej udalosti. Keď sa totiž stane dopravná nehoda, majitelia áut musia absolvovať nekonečný byrokratický kolotoč spojený s rôznymi papierovačkami a osobnými návštevami potrebných inštitúcií. Nejde o príjemnú záležitosť a mnohí by preto uvítali zmenu. A tá tu už je.
Prelomová aplikácia, ktorá je jediná na Slovensku
Poisťovňa Kooperativa totiž nedávno spustila aplikáciu pre svojich klientov, ktorá majiteľom áut pri nahlasovaní škodovej udalosti oveľa zjednoduší život. Ide pritom o jedinú aplikáciu podobného formátu.
Aplikácia je jednoduchá a intuitívne vodičov naviguje. Pýta sa ich na všetky dôležité otázky, aby vodiči v tejto stresovej situácii na nič nezabudli. Prostredníctvom 12-tich jednoduchých krokov vedia opísať vzniknutú škodovú udalosť, kto ju spôsobil, ako, kedy a kde k nej došlo, ktoré vozidlo poistenca je poškodené, o aký druh škodovej udalosti ide a podobne. Celé to zaberie len 10 minút.
Automatická lokalizácia, aj popísanie udalosti hlasom
Okrem toho, v prípade, ak potrebuje vodič v čase hlásenia škodovej udalosti vyriešiť niečo iné, napríklad hovor, predvyplnené hlásenie sa mu automaticky uloží. Vodič sa vďaka tomu vie do aplikácie vrátiť a jednoducho pokračovať tam, kde skončil.
Pre tých, ktorí neradi píšu na smartfóne, máme skvelú správu: škodovú udalosť možno popísať aj formou hlasovej správy. Aplikácia okrem toho pracuje aj s prvkami umelej inteligencie. Napríklad, ak majiteľ auta potrebuje komunikovať s asistenčnou službou, vďaka polohe mu aplikácia vie ponúknuť správne číslo. Ide o veľkú pomoc, ktorú rozhodne mnohí ocenia. Keďže aplikácia pracuje s citlivými údajmi a dajú sa do nej nahrať aj potrebné údaje ako je technický preukaz auta, číslo poistnej zmluvy, vodičský či občiansky preukaz a podobne, je zabezpečená. Dostať sa k údajom je možné len zadaním správneho hesla, odtlačku prsta či nasnímaním tváre používateľa aplikácie.
Aplikácia je k dispozícii iba klientom poisťovne Kooperativa. V opačnom prípade sa do aplikácie nedostanete, keďže požaduje číslo poistnej zmluvy. Pre prihlásenie však stačí, ak ste ako klient registrovaný na klientskom portáli eKooperativa.
Stiahnite si hneď aplikáciu a zjednodušte si tak v prípade potreby život.
Advertoriál pripravený v spolupráci s poisťovňou Kooperativa.