Pondelok25. november 2024, meniny má Katarína, zajtra Kornel

Komunikácia autobazáru a drzého zákazníka je hitom internetu: Za všetko môže dovolenka! Vyjadrenie majiteľa vás dostane

Ilustračné foto Zobraziť galériu (5)
Ilustračné foto (Zdroj: Getty Images/Serkan Toröz)

BRATISLAVA - Posledný augustový týždeň, ktorý je poznačený dvomi sviatkami, využívajú mnohí ako poslednú možnosť na dovolenku pred tvrdým začiatkom školského roka a tým aj návratu stereotypov. Rovnakým spôsobom zrejme zmýšľal aj známy autobazár Auto PDK. To, že sú celý týždeň na dovolenke, zrejme nebolo pochuti jednému zákazníkovi. Firma komunikáciu s ním zverejnila na sociálnej sieti. A doslova sa stala hitom internetu. 

Auto PDK sa už niekoľkokrát po sebe stal autobazárom roka. Ide o predajňu ojazdených vozidiel, ktorú motoristi radi využívajú. Komunikáciu s potenciálnym zákazníkom zverejnili z dôvodu, že bol voči nim drzý a používal množstvo vulgárnych slov. Okrem toho je v jeho správach veľké množstvo chýb.

"Pozdravujeme Vás z dovolenky a dáme Vám radu nad zlato: nikdy neodpisujte počas dovolenky na firemné záležitosti, nevypláca sa to," napísala firma k screenshotom predmetnej komunikácie so zákazníkom. Tú zdieľala na svojej stránke aj iniciatíva HAKA, kde má už vyše 4-tisíc reakcií, vyše 350 komentárov a 210 zdieľaní. 

 

Pozdravujeme Vás z dovolenky a dáme Vám radu nad zlato: nikdy neodpisujte počas dovolenky na firemné záležitosti, nevypláca sa to 🤣

Posted by Auto PDK on Tuesday, August 30, 2022

"Neviem sa Vám dovolať, chcem kúpiť to auto," začína konverzáciu potenciálny zákazník. Na to mu však tím autobazáru odpovedá, že celá firma má až do 5. septembra dovolenku, a preto zákazníkovi odporučil, aby sa ozval až po tomto dátume. "A čo ja mám s Vašou firmou? Ja chcem kúpiť auto od Vás, nie od Vašej firmy," píše zákazník, na čo mu firma vysvetľuje, že sa ozval do predajne ojazdených vozidiel a nie súkromnej osobe. Zákazník však rozhodne nehodlá ustúpiť, a to, že má celá firma dovolenku, nechce akceptovať, dopytuje sa preto, či môže po auto prísť nasledujúci deň. Firma preto opakuje, že majú celozávodnú dovolenku až do začiatku budúceho týždňa, pričom o tejto skutočnosti informovali Slovákov na sociálnych sieťach aj svojej stránke. 

Komunikácia autobazáru a drzého
Zobraziť galériu (5)
 (Zdroj: FB / HAKA)

"To akože nevie nikto prísť? Náš zákazník, náš pán Vám niečo hovorí? Chcem u Vás minúť peniaze, tak by ste si to mali zvážiť," píše následne neznámy muž. "Nie je to o našej neochote, ale nie sme v Bratislave, dokonca ani nie na Slovensku, takže to nie je možné. Maximum, čo pre Vás v danej situácii viem urobiť, ak mi pošlete link, vozidlo Vám zarezervujem do 5.9., aby sa nepredalo a následne si ho môžete kúpiť," odpovedá autobazár. Zákazník však stratil nervy a dožadoval sa kontaktu na majiteľa autobazáru, ktoré mu komunikujúci následne poslal s upozornením, že je rovnako na dovolenke, a tak zrejme ani on nebude zdvíhať. "Je vypnutý!" píše o krátku chvíľu muž, na čo dostane odpoveď, že ho autobazár na to, že je na dovolenke a zrejme nebude zdvíhať, upozornil.

Komunikácia autobazáru a drzého
Zobraziť galériu (5)
 (Zdroj: FB / HAKA)

"Tak mu zavolajte, nech sa mi ozve!" dožaduje sa agresívne, následne pošle aj link na inzerát a píše človeku, s ktorým komunikuje, aby mu ho zarezervoval s tým, že on si to potom s majiteľom vybaví. Tu však nastáva háčik - inzerát totiž nepatrí danému autobazáru, ale inej inzertnej spoločnosti - a to Autobazar.eu. A toto upozornenie zákazníka ešte viac rozpáli. "Do p***, čo si myslíš, že som úplne retardovaný? Povedz rovno, že sa ti nechce robiť a neoj***** ma tu! Za toto vám všade naj***** také recenzie, že si u vás už nikto nič nekúpi!" píše agresívne, na čo mu muž s pokojom Angličana odpovedá "Komu by sa chcelo, cez dovolenku."

Komunikácia autobazáru a drzého
Zobraziť galériu (5)
 (Zdroj: FB / HAKA)

Celá komunikácia má ale ešte jeden kameň úrazu. K celej záležitosti sa vyjadril samotný majiteľ Peter Kurucz. Ten priznal, že po tom, ako zverejnil na stránke screenshoty predmetnej komunikácie, netušil, čo to vyvolá. 

"Každopádne, stretávame sa často s takýmito indivíduami, ale toto bol extrém. Nechcem ho zverejniť, pretože tento boom odíde, ale jeho slová ostanú a verím, že by písal kade tade všetko možné. Čo ma ale milo prekvapilo, boli Vaše komentáre a Vaše správy, plné podpory a za to Vám všetkým ďakujem. Aby som dal zlatý klinec na koniec, s pánom som si písal ja a poslal mu svoje číslo, z ktorého som mu odpisoval, čo mu vôbec nedoplo v tých nervoch. S pozdravom "vipnutý" majiteľ Auto PDK," uviedol Kurucz. Ten si za slušné jednanie s drzým zákazníkom vyslúžil pochvalu od množstva ľudí. Našli sa aj takí, ktorí požadovali pokračovanie a chceli zistiť, či mu nakoniec dané auto predali. "Bože, nie, toto úplne stačilo," uzavrel. 

Komunikácia autobazáru a drzého
Zobraziť galériu (5)
 (Zdroj: FB / HAKA)

Viac o téme: HAKAAgresívny zákazníkAuto PDKKomunikácia so zákazníkomCelozávodná dovolenka
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu