BRATISLAVA/PRAHA – Spotrebitelia, pozor. Dva obľúbené obchodné reťazce na Slovensku a v Česku museli stiahnuť tovar z predaja. Ide o čerstvé mlieko, ktoré bolo podľa ich slov kontaminované. Ide tieto produkty a takto spoznáte, že ste si ho kúpili aj vy!
Na problémy upozorňuje spoločnosť LIDL na Slovensku podľa ich slov sa problém týka výrobkov Pilos - čerstvé mlieko 1,5%, čerstvé mlieko 3,5% a Bio čerstvé mlieko, všetky balené po jednom litri. Ide o výrobky s dátumom spotreby od 26. do 30. októbra.
Archívne VIDEO Je pravda, že mlieko zahlieňuje? Dostali sme odpoveď od odborníka
„V rámci vlastnej kontroly u výrobcu bola zistená mikrobiologická kontaminácia uvedených výrobkov. Mlieko vykazuje netypickú vôňu a chuť. U citlivých jedincov môže konzumácia mlieka spôsobiť tráviace problémy. Zákazníci by preto mali venovať pozornosť tomuto oznamu a uvedený produkt nekonzumovať,“ napísala spoločnosť na svojej stránke. Ako uviedli, v prípade, ak si ich zákazníci tento produkt kúpili, môžu ho vrátiť do ktorejkoľvek predajne, pričom peniaze im budú vrátené bez nutnosti predložiť pokladničný blok. Ako dodali, problémom sú mlieka balené v PET fľaši, ostatných produktov značky Pilos sa táto výzva údajne netýka.
Problémy aj v Česku
Obchodné reťazce Lidl a Albert sťahujú z českého trhu viaceré výrobky spoločnosti Olma. Ide o spoločnosť, ktorá vyrába pre uvedené obchody čerstvé mlieka zo zvereneckého fondu súčasného premiéra Andreja Babiša.
V prípade spoločnosti LIDL sú problematické rovnaké produkty, ako na Slovensku. Teda - výrobky Pilos - čerstvé mlieko 1,5%, čerstvé mlieko 3,5% a Bio čerstvé mlieko, balené po jednom litri s dátumom spotreby od 26. do 30. októbra
Na rovnaký problém upozorňuje aj spoločnosť Albert, pričom ide o výrobky Olma čerstvé mlieko PET 1,5% 1L, BIO mlieko Olma 4% 1L, Mlieko selské čerstvé 3,9 1L, Česká chuť čerstvé mlieko 1,5% PET 1L. Zákazníci môžu výrobky vrátiť v akejkoľvek predajni Lidl alebo Albert aj bez predloženia pokladničného dokladu. Mlieko je možné reklamovať aj priamo u spoločnosti Olma, a.s. na e-mailovej adrese reklamace@olma.cz.
„Pri reklamácii priamo v spoločnosti OLMA, a.s. nie je potrebné predložiť pokladničný doklad, iba pripojte foto, na ktorej bude vidieť dátum spotreby (uvedené na hrdle fľaše), počet kusov a číslo účtu, na ktorý Vám budú zaslané peniaze,“ uvádza spoločnosť na svojej stránke.
Spoločnosť OLMA sa za všetky vzniknuté nepríjemnosti ospravedlňuje.