Otrasné zábery, ktoré zaplavili Slovensko.
BRATISLAVA - Krvavé telíčko ľudského plodu, dokumentárne video znázorňujúce potrat. To je motív kampane, ktorú prostredníctvom bilbordov a internetovej stránky spustilo združenie Právo na život.
Reklama na veľkoplošných
plagátoch zaplavila celé Slovensko,
vyvolala však zároveň
aj búrlivú diskusiu. Organizácia
tvrdí, že len chceli poukázať
na umelé prerušenie
tehotenstva, ktoré je tiež vraždou.
„V kampani budeme
pokračovať, kým nebude zákonom
ochránený život od
počatia,“ zdôraznila Jana
Tutková.
Tá v minulosti pôsobila aj ako šéfka mládežníckej organizácie kresťanských demokratov. Interrupcie sú podľa združenia porovnateľné s genocídou. Každý deň vraj takto zahynie až 39 ešte nenarodených detí. Kampaň však podľa informácií Nového Času posúdi na mimoriadnom stretnutí aj Rada pre reklamu. Jej šokujúci obsah totiž môže byť v rozpore so zákonom.
Tá v minulosti pôsobila aj ako šéfka mládežníckej organizácie kresťanských demokratov. Interrupcie sú podľa združenia porovnateľné s genocídou. Každý deň vraj takto zahynie až 39 ešte nenarodených detí. Kampaň však podľa informácií Nového Času posúdi na mimoriadnom stretnutí aj Rada pre reklamu. Jej šokujúci obsah totiž môže byť v rozpore so zákonom.