Utorok5. november 2024, meniny má Imrich, zajtra Renáta

Vytočený Oliver nemôže uveriť, za čo zaplatil: FOTO faktúra autoservisu ho dorazila

Olivera vytočila faktúra z autoservisu Zobraziť galériu (4)
Olivera vytočila faktúra z autoservisu

BRATISLAVA - Toto by vytočilo každého! Oliver šiel na bežný servis so svojim polročným vozidlom značky Opel Adam. Faktúra za vykonané služby mu však vyrazila dych. Olej bol päťkrát drahší a vodu do ostrekovačov si síce zaplatil, no žiadnu nedostal.

Vaše tipy

"Takmer 300 eur som zaplatil za výmenu oleja a filtrov! Najviac ma zarazila položka štyri litre za vyše 100 eur. Normálna cena tohto oleja je 20 eur," napísal Oliver. "Pochopím, že si servis nahodí vyššiu cenu, ale päťnásobne?"

Vytočený Oliver nemôže uveriť,
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: Tip čitateľa)

To však nebolo všetko. Vodu do ostrekovačov ani nedostal. "Vrchol drzosti bolo naúčtovať mi vodu do ostrekovačov, päť litrov za päť eur a bandasku s tou vodou mi nenechali," rozčuľuje sa Oliver. "Do auta sa vojdú maximálne dva litre a zvyšné tri sú kde? Nechali si ich pre seba a mne ich vyúčtovali!"

Nespokojnému zákazníkovi nejde o sumu za vodu, ale o princíp, akým sa snaží firma zarobiť a vyúčtovať si čo najviac položiek. "Peľový filter mi tiež vymieňali, aj keď starý filter mal iba štyri mesiace."

Vytočený Oliver nemôže uveriť,
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: Tip čitateľa)

Niektoré položky sa zdali Oliverovi dokonca nezmyselné. "Niektoré sú nezmyselné až absurdné. Napríklad položka Cestujúci vyše 7 eur. Nikto mi ani nevysvetlil, začo sa vlastne platím," dodal. Takúto skúsenosť mal s firmou FinalCD, ktorá má autorizovaný servis nemeckej automobilky Opel.

Oliver navštívil servis so svojím polročným autom značky Opel Adam, ktoré má zatiaľ najazdených 21-tisíc kilometrov. Ide o vozidlo LPG, kde je potrebné meniť aj filter LPG. "Za to si však prihadzujú neskutočne vysokú prirážku. Tento autorizovaný servis rozhodne už nenavštívim a pôjdem do iného autorizovaného servisu značky Opel, ktorých je na Slovensku viac než dosť!"

Vyjadrenie FinalCD

K situácii sa pre Topky vyjadril aj vedúci servisu spomínanej firmy. "Na uvedenom vozidle sa vykonala servisná prehliadka s výmenou motorového oleja a filtra, filtra interiéru a filtrov LPG. Ceny originálnych náhradných dielov sú vždy účtované podľa platného cenníka spoločnosti Opel. Zákazník je vopred informovaný o konečnej cene opravy. Pred samotnou úhradou je zákazník oboznámený aj s jej obsahom," napísal v reakcii Michal Minarovič.

Vytočený Oliver nemôže uveriť,
Zobraziť galériu (4)

Viac o téme: ServisOliverOpel
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu