BRATISLAVA - Vianočné výpredaje začali. Ľudia sledujú a využívajú zľavy, ktoré obchodníci ponúkajú. Ceny tovarov závratne klesajú a lákajú nákupov chtivých spotrebiteľov do obchodov. Nie je ale žiadnou výnimkou, keď nakoniec človek zistí, že jeho výhodný nákup nebol až tak výhodný. Pán, ktorý si všimol nezrovnalosť v cenách nato na sociálnej sieti upozornil.
Reakcia jedného z užívateľov sociálnej sieti Facebook bola smerovaná proti produktu, ktorý predávala spoločnosť Datart. Podľa jeho slov sa konkrétne jednalo o umývačku riadu, ktorá mala byť v čase povianočných zliav zlacnená o viac ako 300 eur.
Ako ale upozornil, ešte na Štedrý deň 24. decembra 2016 bola cena produktu 451 eur. Dnes spoločnosť uvádza rovnakú cenu ale to už po zlacnení zo sumy 769 eur. Bystrý spotrebiteľ sa preto opýtal, prečo k takejto podivuhodnosti prišlo. Naša redakcia preto nečakala a spoločnosť oslovila.
Podľa hovorkyne spoločnosti Ivy Pavlouskovej spoločnosť bezodkladne podnet preverila a výsledok je nasledovný. "Pri výpočte zľavy pri tejto umývačke, sme vychádzali z ceny, za ktorú sme umývačku predávali v polovici decembra. Nešlo o žiadnu doporučenú cenu ale skutočnú cenu umývačky v predvianočnom období," reagovala hovorkyňa. Priznala aj to, že ceny produktov sa pravidelne pohybujú a menia. "Ceny produktov meníme podľa toho, ako sa mení situácia na trhu," uzatvorila Pavlousková.