BRATISLAVA - Letné dovolenky sa skončili. Klienti cestovných kancelárií odchádzali z vybraných destinácií plný zážitkov. Pani Kristína s rodinou sa zo svojej vysnívanej dovolenky vrátila znechutená, s nepríjemnými skúsenosťami a o pár stoviek eur ľahšia. Žiada nápravu. Cestovná kancelária využíva zákonom stanovenú lehotu.
Cestovná kancelária pani Kristíne garantovala pobyt na najvyššej úrovni v luxusnom päťhviezdičkovom hoteli. Za dovolenkový pobyt pre dve dospelé osoby a jedno dieťa zaplatila takmer 1700 eur. "Chcela som luxusný päťhviezdičkový hotel, to bola moja jediná podmienka. Pracovníčka kancelárie ma ubezpečila, že hotel spĺňa všetky kritéria, a že je luxusný," povedala pre televíziu TA3 Kristína.
Išlo o hotelový rezort na gréckom ostrove Kréta, ktorý cestovka prezentovala vo svojich materiáloch prostredníctvo krásnych fotiek, ako päťhviezdičkový. Skutočnosť, ako priznala sklamaná zákazníčka Kristína, bola úplne odlišná od ponúkaného.
Veľké očakávania z luxusného dovolenkového pobytu spolu s ubytovaním v hodnote 1700 eur, sa v priebehu pár sekúnd zmenilo na obrovské sklamanie a znechutenie. Kristína so svojou rodinou bola strčená do izby nachádzajúcej sa v suteréne. "Izba bola malinká, kúpeľňa plesnivá. Izba celá smrdela a bola špinavá. Dcéra spala po celý čas na zlomenej posteli," takto opísala skutočný stav ubytovania Kristína. Stav bazénov ohodnotila slovami: "boli celé zelené a špinavé."
"Kvalitu hotelov overujeme v období podpisu zmluvy, ale keďže od tohto momentu do začiatku sezóny prejde viac mesiacov, opätovne pred príchodom prvých klientov kontrolujú hotely naši delegáti," vyjadril sa pre televíziu riaditeľ cestovnej kancelárie Seneca Tours.
Sklamaná Kristína už podala reklamáciu a očakáva, že jej cestovná kancelária vráti čiastku, ktorú za dovolenku zaplatila. "Dovolenka určite nebola vysnívaná. Ešte týždeň po tom sme sa dávali psychicky dokopy. Okrem toho sme tam minuli ďalších 1000 eur. Boli sme totiž nútení sa stravovať mimo hotela," dodala.
Na odpoveď ohľadom vrátenia peňazí si pani Kristína počká. Cestovka potvrdila, že klientke na jej sťažnosť odpovie v zákonom stanovenej lehote. "V prípade potvrdenia reklamovaných skutočností jej navrhneme aj prípadnú finančnú kompenzáciu," uzatvorila cestovná kancelária.