BRATISLAVA/LONDÝN – Slovensko je síce malá krajina, ale určite má čo ponúknuť aj cudzincom, ktorí by si radi spravili pekný výlet alebo niekde strávili dlhšiu dovolenku. Aby sa však o jeho krásach dozvedeli ľudia v zahraničí, treba preto aj niečo urobiť. Možno práve dvojmesačná televízna kampaň na jednom z najsledovanejších športových televíznych kanálov EUROSPORT, ktorá bude Slovensko prezentovať ako celoročnú destináciu cestovného ruchu, pomôže turistov prilákať aj do našich končín. Ak chcete vedieť, akým spotom sa snažíme zaujať, pozrite si priložené video.
Podľa Slovenskej agentúry pre cestovný ruch je cieľom kampane predstaviť Slovensko širokej verejnosti v 54 krajinách s dosahom na 60 miliónov divákov prostredníctvom 30-sekundového reklamného spotu. Odvysielaný bude 180-krát počas prestížnych športových podujatí a je prierezom ponuky Slovenska ako celoročnej dovolenkovej destinácie, doplnený anglickým komentárom a hudbou. Na francúzskych okruhoch pribudnú aj titulky vo francúzštine.
Spot sa má vysielať počas vrcholných športových podujatí, ako napríklad MS vo vodnom slalome z Českej republiky, WTA tour v tenise v Linzi – obe za účasti slovenských športovcov, významných prenosov zápasov vo futbale, súbojov v boxe, cyklistických pretekov a ďalších.
TV kanál Eurosport vybrali podľa výsledkov analýzy mediálneho zásahu na európskom kontinente podľa EMS 2012 (European Media & Marketing Survey), ako aj na základe pozitívnej odozvy na kampaň v roku 2008, ktorá zahŕňala aj obdobie Olympijských hier v Pekingu.
Prezentáciu na TV kanáli Eurosport v minulosti využili mnohé európske štáty, mestá aj regióny ako Chorvátsko, Česko, Bulharsko, Poľsko, Portugalsko, Írsko, Grécko, Švajčiarsko, Španielsko, Cyprus, Čierna Hora, Madrid, Andalúzia. Prostredníctvom Eurosportu sa ale predstavili aj exotickejšie krajiny - Spojené Arabské Emiráty, Južná Afrika, Japonsko, Maroko, Brazília, Thajsko, India, Mexiko, Čile a mnoho ďalších turistických destinácií.