BRATISLAVA - Sezóna letných dovoleniek ešte iba začína a už sa vyskytli prvé problémy. Približne 150 cestujúcich nechali hodiny čakať na bratislavskom letisku na odlet do egyptskej Hurghady a napokon ich bez úspechu odviezli do hotela.
Čas odletu do obľúbenej turistickej destinácie mal byť o tretej hodine ráno, ale stanovený termín nebol dodržaný. S dovolenkármi údajne nikto nekomunikoval a nevedel im podať relevantné informácie, čo sa vlastne stalo. Podľa TA3 cestovná kancelária Azur Reizen, s ktorou mali do Egypta vycestovať, s nimi vraj tiež neudržiavala kontakt.
Nepriamo to potvrdil aj zamestnanec letiska, ktorý sa na kameru vyjadril, že všetko je v štádiu vybavovania, ale cestovka im nedvíha telefón. Na letisku okrem iných rozhorčených Slovákov, ktorí považujú takýto prístup za otrasný, uviazla aj mamička s postihnutým dieťaťom.
Ani po ôsmich hodinách sa ich odlet do Egypta vybaviť nepodarilo a sklamaných ľudí odviezli do hotela. Uviedla TA3.
TV Markíza vo svojich večerných správach informovala, že cestujúci majú napokon odletieť dnes pred polnocou. Cestovná kancelária Azur Reizen trvá na tom, že chyba sa nestala na jej strane, ale u egyptských aerolínií.