BRATISLAVA – Akcie, ktorá má zachraňovať africké deti sa môže pochváliť v prvých dňoch úspechom na sociálnej sieti. Slováci, ktorí pomáhajú iba obyčajným lajkovaním fotografie, tak už zabezpečili minimálne 400 vakcín proti tetanu.
Za dva dni totiž lajklo fotografiu z tváre projektu Zlatici Puškárovej vyše 55 tisíc ľudí a vyše pol milióna ho videlo. Charitatívna kampaň Pampers v spolupráci s UNICEF je zameraná na pomoc deťom v Afrike a Ázii.
„Je mi cťou, že môžem byť tvárou tejto kampane a zároveň pomôcť dobrej veci. Sama som matkou a viem, čo znamená materinská láska. Ak by sa takto poradilo zachrániť čo i len jediný život, tak to má obrovský zmysel,“ dodala na margo projektu, ktorý má pomôcť matkám a deťom zhruba v 30 krajinách Afriky a Ázie.
Jednou z aktivít je aj práve facebookovská stránka, prostredníctvom ktorej pampers premení „lajky“ na finančné prostriedky, za ktoré UNICEF zakúpi a doručí životne dôležité vakcíny proti smrteľnému tetanu. Kampaň doplňuje súčasnú celoslovenskú iniciatívu „Ukážme, že máme srdce“. Druhá časť je zameraná prevažne na rodičov, ktorí kupujú plienky. Ak sa rozhodnete kúpiť plienky Pampers v reťazci COOP, automaticky pomáhate zaočkovať mamy a ich deti pred bolestivou smrťou. Matematika je jasná, jedno balenie plienok rovná sa dve život zachraňujúce vakcíny.