Predseda SDKÚ-DS Mikuláš Dzurinda
BRATISLAVA - Viac ako 800-tisíc korún investovala v Českej republike do kampane pred sobotňajšími voľbami najsilnejšia vládna strana SDKÚ-DS. Ako jediná sa obrátila aj na slovenských občanov v druhej časti niekdajšieho spoločného štátu.
SDKÚ-DS si podľa monitoringu agentúry TNS zaplatila inzerciu v časopisoch Euro, Týden a Respekt. Výzva SDKÚ-DS na účasť vo voľbách a krátke zoznámenie s programom vyšlo aj v celorepublikových denníkoch Lidové noviny a Mladá fronta Dnes. Celkovo za inzerciu v českých tlačených médiách zaplatilo SDKÚ podľa oficiálnych cenníkov 622 675 českých korún.
SDKÚ-DS podľa monitoringu TNS a prerátaniu na cenníkové ceny minulo na billboardy a kampaň v tlačených médiách najviac. Od marca do polovice mája to bolo na území Slovenska vyše sedem miliónov korún, Smer-SD a Slobodné fórum prekročilo šesť miliónov, ĽS-HZDS päť miliónov a Prosperita Slovenska štyri milióny korún.
Najmenej zaplatilo OKS, 50-tisíc Sk. Do prepočtov TNS nezahrnula reklamu na trojhranoch na uliciach, v MHD a v obchodných centrách, ani letáky, ktoré strany dávajú občanom do schránok. Údaje o billboardoch vychádzajú zo štatistík šiestich najväčších prenajímateľov plôch, reklamu sledujú tiež v 83 tlačených médiách.
SDKÚ-DS podľa monitoringu TNS a prerátaniu na cenníkové ceny minulo na billboardy a kampaň v tlačených médiách najviac. Od marca do polovice mája to bolo na území Slovenska vyše sedem miliónov korún, Smer-SD a Slobodné fórum prekročilo šesť miliónov, ĽS-HZDS päť miliónov a Prosperita Slovenska štyri milióny korún.
Najmenej zaplatilo OKS, 50-tisíc Sk. Do prepočtov TNS nezahrnula reklamu na trojhranoch na uliciach, v MHD a v obchodných centrách, ani letáky, ktoré strany dávajú občanom do schránok. Údaje o billboardoch vychádzajú zo štatistík šiestich najväčších prenajímateľov plôch, reklamu sledujú tiež v 83 tlačených médiách.