V tejto reštaurácii vedľa bratislavskej Reduty pracuje nezdvorilý čašník.
BRATISLAVA - Neprístojné a absolútne drzé správanie čašníka bratislavského podniku Prazdroj! Svoj postoj k zákazníkom vyjadril viac ako nevhodne, keď stoly, pri ktorých sedeli zákazníci, označil hanlivými výrazmi - Ciciak alebo Koko... via! Poburujúcim dôkazom sú pokladničné účty, kde sú vulgarizmy jasne viditeľné.
Podnet sme dostali od partie kamarátov, ktorí si chceli spríjemniť popoludnie v podniku na Mostovej ulici. „Čašník bol od začiatku nepríjemný,“ spomína šokovaný zákazník. Vyvrcholením bol okamih, keď dostali účty s hanlivým označením. „Mali sme s tým už problém. Na čašníka Laca sa už viacerí zákazníci v tejto veci sťažovali. Všetko sa malo riešiť uplynulý víkend, avšak on náhle ochorel. Pravdepodobne pôjde preč,“ povedal výčapník z pohostinstva.
O vyjadrenie sme požiadali aj Slovenskú obchodnú inšpekciu (SOI). „Uvedenými označeniami stola na doklade o kúpe vzniká podozrenie z konania v rozpore s dobrými mravmi. Ak by sa takéto konanie potvrdilo, môže byť spoločnosť pokutovaná,“ vysvetlila Danuša Krkošová zo SOI. „Čašník môže stôl označiť ako sa mu zachce. Podobné, nie však také vulgárne výrazy, som už videl v niekoľkých reštauráciách,“ dodal servisný technik registračných pokladníc.
O vyjadrenie sme požiadali aj Slovenskú obchodnú inšpekciu (SOI). „Uvedenými označeniami stola na doklade o kúpe vzniká podozrenie z konania v rozpore s dobrými mravmi. Ak by sa takéto konanie potvrdilo, môže byť spoločnosť pokutovaná,“ vysvetlila Danuša Krkošová zo SOI. „Čašník môže stôl označiť ako sa mu zachce. Podobné, nie však také vulgárne výrazy, som už videl v niekoľkých reštauráciách,“ dodal servisný technik registračných pokladníc.